کد خبر: ۶۶۵۹۸۱
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۷
تعداد بازدید: ۱۷۳۲
خونه به خونه در پی جذب عنایتی؛
تیم فوتبال متمول خونه به خونه به کاپیتان اسبق استقلال پیشنهادی یک میلیارد تومانی ارائه کرده است.
به گزارش خبرداغ، برخی اوقات اخباری در این فوتبال به گوش می رسد که واقعا دود از کله آدم بلند می شود که اینجا چه خبر است؟ شایعات اخیرحکایت از آن دارد که یکی از مسئولان تیم لیگ یکی خونه به خونه بابل تماس گرفته و به رضا عنایتی 39 ساله پیشنهادی یک میلیارد تومانی داده است!

 

اگر این خبر صحت داشته باشد باید به حال این فوتبال تأسف خورد که بازیکنی با این سن و سال پیشنهادی نجومی دریافت می کند.

 

البته ما منکر توانایی و زحمات عنایتی در این سن و سال برای حفظ سیاه جامگان در لیگ برتر نمی شویم اما یک میلیارد...؟! دیگر نمی دانیم چه باید بگوییم!

 

گفته می شود بابلی ها به دنبال جذب محسن بنگر کاپیتان فصل گذشته پرسپولیس بودند و به او هم پیشنهادی یک میلیارد تومانی ارائه دادند.

رادنیوز
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۲
0
0
باشگاها نباید قرارداد نجومی ببندد و بعد هم نتواند آن را بپردازد، این مبالغ نجومی قراردادهای بازیکنان ناشی از بی کفایتی و عدم مدیریت وزارت ورزش، فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ میباشد. کار سختی ندارد فقط کافی است بخشنامه بکنند به تمامی تیمها که حداکثر مبلغ قراردادها برای بازیکنان داخلی 300 ملیون و هر تیم حد اکثر دو بازیکن خارجی میتواند بگیرد با حداکثر 500 ملیون، تخطی از این بخشنامه و هر نوع پرداختی غیر از چارچوب قرارداد نیز موجب محرومیت آن تیم خواهد شد.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: