کد خبر: ۶۶۵۹۶۸
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۶
تعداد بازدید: ۵۷۹
اين روزها فعاليت پرسپوليس و استقلال در بازار نقل‌وانتقالات حسابي اوج گرفته و دو تيم كار مذاكره با بازيكنان مختلف و عقد قرارداد نهايي با آنها را پيش مي‌برند.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،اين روزها فعاليت پرسپوليس و استقلال در بازار نقل‌وانتقالات حسابي اوج گرفته و دو تيم كار مذاكره با بازيكنان مختلف و عقد قرارداد نهايي با آنها را پيش مي‌برند.

 

در اين ميان هر بازيكن بزرگي كه به سرخابي‌ها نزديك مي‌شود، رسانه‌ها در موردش از اصطلاح «بمب» استفاده مي‌كنند؛ آنجه خوشايند هواداران دو تيم نيز هست و باعث مي‌شود با جذب هر ستاره، آنها موج جديدي از كري‌خواني براي حريف را آغاز كنند. با اين وجود اما تجربه نشان داده زياد هم نبايد به اين بمب و ترقه‌ها دل خوش كرد. بسياري از اوقات تيمي كه روي كاغذ بهتر يار گرفته و نيروي انساني مناسب‌تري فراهم كرده، در نهايت موفقيت خاصي به دست نياورده است. شايد مروري بر راي مردم در آن دسته از نظرسنجي‌هاي برنامه نود كه مربوط به ارزيابي عملكرد تيم‌ها در نقل‌وانتقالات بوده، بتواند فضاي بحث را روشن‌تر كند؛ جايي كه هر زمان مردم تيمي را به عنوان برنده اين فصل معرفي كرده‌اند، در نهايت اتفاق خاصي براي آن تيم رخ نداده است!

 

ليگ دوازدهم

پرسپوليس رويانيان در آن سال سنگ تمام گذاشت و همه را متعجب كرد. عقد قرارداد با بازيكناني همچون سيد جلال حسيني، محسن بنگر، محمد قاضي و كريم انصاري‌فر باعث شد بسياري از هواداران، اين تيم را قهرمان قطعي مسابقات بدانند. اين مساله در نظرسنجي برنامه نود هم بازتاب داشت. نظرسنجي نود در روز دوشنبه، دوم مرداد91، مربوط به انتخاب موفق‌ترين تيم در فصل نقل‌وانتقالات بود. فردوسی‌پور چهار گرينه پرسپولیس، استقلال، تراکتورسازی و سپاهان را برای به این پيش روي مخاطبانش قرار داده بود که در نهایت پرسپولیس با 57 درصد آرا، نظرسنجی را به سود خود تمام کرد. استقلال هم 39 درصد آرا را کسب کرد. تراکتورسازی و سپاهان هم هر کدام 2 درصد از آرای بینندگان برنامه نود را به خود اختصاص دادند. با اين اوصاف پرسپوليس بايد قهرمان بلامنازع ليگ مي‌شد، اما اين تيم در پايان نيم‌فصل با مانوئل ژوزه روي پله دوازدهم ايستاد و در نهايت ليگ را با يحيي گل‌محمدي روي پله هفتم به پايان برد! آن فصل استقلال قهرمان ليگ برتر شد.

 

ليگ سيزدهم

در اين فصل اتفاق كاملا وارونه‌اي رخ داد. از كم‌وكيف نقل‌وانتقالات اينطور برمي‌آمد كه پرسپوليس علي دايي خوب عمل نكرده است. در نظرسنجي برنامه نود به تاريخ نهم مرداد92، عادل باز هم چهار تيم پرسپوليس، استقلال، تراكتورسازي و سپاهان را به عنوان گزينه در معرض انتخاب مخاطبانش قرار داد كه در نهايت استقلال با 45 درصد آرا در رتبه نخست قرار گرفت. پس از آبي‌پوشان، پرسپولیس، سپاهان و تراکتور به ترتیب با 35 ، 14 و 6 درصد آرا در رتبه‌های دوم تا چهارم ایستادند. آخر فصل اما پرسپوليس نايب‌قهرمان شد و استقلال به مقام پنجمي بسنده كرد.

 

ليگ چهاردهم

در اين سال برنامه نود در مورد بهترين تيم فصل نقل‌وانتقالات نظرسنجي نداشت، چرا كه سوال اولين قسمت از برنامه نود در فصل جديد به خداحافظي علي كريمي اختصاص يافته بود. با اين وجود عملكرد هيچ‌يك از دو باشگاه پرسپوليس و استقلال در فصل يارگيري چندان چنگي به دل نزد. در نهايت هم سرخابي‌ها يكي از بدترين فصول‌شان را پشت سر گذاشتند؛ طوري كه داربي هفته آخرشان هم تشريفاتي شد و در ورزشگاه نيمه‌خالي به انجام رسيد!

 

ليگ پانزدهم

برنامه نود در تاريخ 12مرداد94 براي اولين بار در ليگ پانزدهم روي آنتن رفت. در اين برنامه از مردم خواسته شده بود از بين شش تيم پرسپوليس، استقلال، تراكتورسازي، سپاهان، نفت تهران و ذوب‌آهن، برنده نقل‌وانتقالات را مشخص كنند. جالب اينجاست كه اين بار هم هواداران پرسپوليس زياد به يارگيري تيم‌شان خوشبين نبودند و مسابقه را به حريف باختند. استقلال با 40درصد آرا در صدر ايستاد و پرسپوليس با 32درصد دوم شد. با اين همه اما عملكرد پرسپوليس قابل قبول‌تر از استقلال از كار درآمد تا اين تيم بار ديگر طرفدارانش را غافلگير كند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: