کد خبر: ۶۶۵۷۹۵
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۶
تعداد بازدید: ۱۵۸۸
نام آرش برهانی، مرد شماره 9 استقلال بعد از 9 فصل حضور در این تیم و انجام آخرین بازی اش در مورخ 9 خرداد در لیست فروش قرار گرفت.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،نام آرش برهانی، مرد شماره 9 استقلال بعد از 9 فصل حضور در این تیم و انجام آخرین بازی اش در مورخ 9 خرداد در لیست فروش قرار گرفت. برهانی در مدت حضورش در استقلال 81 گل برای این تیم در لیگ برتر زد که او را دومین گلزن برتر با پیراهن یک تیم می کند (نفر اول مهدی رجب زاده است با زدن 82 گل برای ذوب آهن). در میان این گلها، کم نبودند گلهای زیبا و به یاد ماندنی ولی این عکس و این گل چیز دیگری است.

 

لیگ هشتم و جدال با پیکان به قضاوت سعید مظفری زاده در ورزشگاه آزادی. سعید لطفی دروازه استقلال را باز می کند ولی برای برهانی تنها 7 دقیقه زمان نیاز است تا سریع ترین هت تریک تاریخ لیگ برتر را رقم بزند.

 


 

او ابتدا در دقیقه 33 از روی نقطه پنالتی دروازه محمد محمدی را باز می کند. سپس دقیقه 37 ارسال جباری که با ضربه سر جان واریو به سمت دروازه می آید را با ضربه سرش به تور می رساند تا بالاخره به توت فرنگی روی خامه کیک در دقیقه 40 برسد.

 

یک کنترل توپ استثنایی و عجیب و غریب از سیاوش اکبرپور. پاس او به سمت راست برای مجتبی جباری. شماره 8 بدون کنترل، توپ را سانتر می کند و حالا آرش برهانی است و یک ضربه قیچی برگردان تاریخی از روی نقطه پنالتی به قعر دروازه پیکان. حمید هدایتی ترجیح می دهد خودش را به صحنه برساند ولی کاری انجام ندهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: