کد خبر: ۶۶۵۵۹۱
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۳
تعداد بازدید: ۲۲۱
جهانگیری ابلاغ کرد؛
هیات وزیران، طی مصوبه ای وزارت کشور را مجاز کرد که نسبت به مذاکره، پیش امضا (پاراف) و امضای موقت موافقت نامه همکاری های امنیتی و انتظامی بین دولت‌ ایران با دولت های اسپانیا، صربستان و قرقیزستان اقدام کند.

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری این مصوبه را برای اجرا به وزارت کشور و وزارت امور خارجه ابلاغ کرد.

متن مصوبه هیات وزیران به شرح زیر است:

وزارت کشور مجاز است با هماهنگی معاونت حقوقی رئییس جمهوری (امور توافق های بین المللی) و وزارت امورخارجه نسبت به انجام مذاکره، پیش امضا (پاراف) و امضای موقت موافقت نامه همکاری های امنیتی و انتظامی بین دولت‌های جمهوری اسلامی ایران و پادشاهی اسپانیا، جمهوری صربستان و جمهوری قرقیزستان در چارچوب متن نمونه موافقت نامه همکاری‌های امنیتی موضوع نامه شماره ۶۹۰۳۳ مورخ ۲۶/۱۱/۱۳۸۳ معاونت حقوقی رئیس‌جمهوری، ظرف سه سال از تاریخ ابلاغ این تصویب نامه اقدام و مراحل قانونی را تا تصویب نهایی پیگیری کند.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: