کد خبر: ۶۶۵۵۸۵
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۰
تعداد بازدید: ۱۰۲۲
بازیکنان باید قدر این پیراهن را بدانند
مدافع جدید تیم فوتبال پرسپولیس گفت: قراردادم با پرسپولیس یک ساله است.
اولین اظهارات سید جلال حسینی پس از بازگشت به پرسپولیسبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،سید جلال حسینی پس از پیوستن به پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: بعد از صحبت کوتاهی که با مدیران باشگاه داشتم، با پرسپولیس قرارداد امضا کردم و در این فصل در خدمت پرسپولیس هستم. مدت قراردادم یک فصل است اما در مورد مبلغ آن صحبت نمی‌کنم. درمورد مبلغ قرارداد، طاهری و مدیران باشگاه صحبت می‌کنند.

 

وی در مورد اینکه پارسال هم گزینه حضور در پرسپولیس بود، گفت: این تصمیمی بود که امسال گرفتم امیدوارم همه بازیکنان پرسپولیس چه آنهایی که به این تیم می‌آیند و چه آنهایی که در پرسپولیس بودند، قدر پیراهن پرسپولیس را بدانند. شرایط بسیار سخت است، باید در سه جام بجنگیم امیدوارم با برنامه‌ریزی که کادرفنی و مدیریت باشگاه دارد، بتوانیم به موفقیت برسیم.

 

حسینی در مورد اینکه در پرسپولیس کاپیتان خواهد بود یا نه گفت: من در تیم نفت هم که بودم بازیکن دیگری کاپیتان بود. در تیم ملی هم کاپیتان فرد دیگری بود. این تصمیمی است که سرمربی می‌گیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: