کد خبر: ۶۶۵۵۱۴
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۵
تعداد بازدید: ۴۶۳۷
شب گذشته و در حاشیه بازی ایران و قرقیزستان خبرنگاران از بیرانوند بابت پرسپولیس شدن وحید امیری سوالاتی پرسیدند و او در جواب گفت امیری خودش دوست دارد پرسپولیسی شود.
بمب جذاب نقل و انتقالات دوست دارد پرسپولیسی شود

به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، شب گذشته و در حاشیه بازی ایران و قرقیزستان خبرنگاران از بیرانوند بابت پرسپولیس شدن وحید امیری سوالاتی پرسیدند و بیرانوند در جواب اینکه آیا او امیری را به پرسپولیس می آورد، گفت: امسال هم من و وحيد با هم در يك تيم هستيم.

 

وقتي خبرنگاران به شوخي به بيرانوند گفت آخر كار خودت را كردي و اميري را به پرسپوليس بردي، بيرانوند جواب داد: من چه‌كاره‌ام وحيد خودش دوست دارد به پرسپوليس بيايد.

 

جالب است بدانيد اميري هم اين ادعاي بيرانوند را تكذيب نكرد و فقط لبخند زد. حال باید دید مقصد بعدی اميري كه مورد توجه استقلال و پرسپوليس است چه تیمی خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
dawud
Germany
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۳
0
0
چرا میخواهید ورزش را مهم ترین مساله کشور وانمود کنید این بمب که روزگار مردم را سیاه کرده گرسنگی ۸۰ درصد مردم ایران است . ورزش برای مردم نون و آب نمیشه چرا مردم را بچه فرز میکنید که با توپ بازی حواس آنها از گرسنگی و بیماری و صدها بدبختی دیگه به فوتبال جلب گردد فکر میکنید تا کی میتوانید مانند کبک سر خودتان را زیر برف پنهان کنید ؟
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: