کد خبر: ۶۶۵۵۰۵
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۳
تعداد بازدید: ۹۴۰
رمضانی؛
مدیر تیم راه آهن گفت: «استراتژی و سیاست باشگاه راه آهن بر این محور استوار است که منافع باشگاه در نقل و انتقالات تامین شود.»
استقلال برای جذب بازیکن ما پیشنهاد غیررسمی داده ولی او دوست دارد به پرسپولیس برود

به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، سعید رمضانی درباره اینکه گفته می شود باشگاه استقلال خواهان جذب مهرداد محمدی شده است اظهار داشت: «در فصل نقل و انتقالات معمولا پیش از هرگونه ارتباط رسمی، گفتگوهای اولیه صورت می گیرد و درباره این بازیکن هم همین روند وجود دارد. چنانچه باشگاه های دیگر هم قبل از مکاتبه رسمی، به صورت شفاهی بحث های اولیه را مطرح کردند.»

 

وی ادامه داد: «شب گذشته و پیش از جلسه باشگاه راه آهن با محمدی، یکی از دوستان قدیمی و مشترک من و سرمربی استقلال تماس گرفت و خواهان تشریح وضعیت مهرداد محمدی شد. طبیعی است چنین تماسی به منزله پیشنهاد اولیه و غیر رسمی محسوب می شود و من هم وضعیت محمدی را شرح دادم و گفتم که این بازیکن تحت قرارداد باشگاه راه آهن است.»

 

رمضانی افزود: «در مجموع استراتژی و سیاست باشگاه راه آهن بر این محور استوار است که منافع باشگاه در نقل و انتقالات تامین شود. ما یک باشگاه خصوصی هستیم و باید حتما به فکر تامین هزینه هایمان باشیم. بنابراین در بحث محمدی هم باشگاه بر اساس نوع پیشنهادات مطرح شده تصمیم لازم را درباره این بازیکن می گیرد.»

 

مدیر تیم راه آهن درباره اینکه مالک باشگاه اعلام کرده مهرداد محمدی احتمالا به پرسپولیس می رود، تصریح کرد: «اینکه احساسی تصمیم بگیریم، بحث جدایی است. خود مهرداد محمدی نیز دوست دارد به پرسپولیس برود اما به هر حال قرارداد 3 ساله ای با باشگاه دارد، پس خودش تصمیم گیرنده نیست. در ضمن پیشنهاداتی هم از کشورهای اروپایی به دستمان رسیده و شاید اصلا مهرداد را ترانسفر کنیم. به هر حال در چند روز آینده همه چیز مشخص خواهد شد.»

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: