کد خبر: ۶۶۵۴۶۵
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۴:۲۳
تعداد بازدید: ۱۱۸۴
ناراحتي هواداران استقلال از وزارت ورزش، كمي عجيب به نظر مي‌رسد.

یک سوال از استقلالی‌ها/ چرا ناراحتید؟ناراحتي هواداران استقلال از وزارت ورزش، كمي عجيب به نظر مي‌رسد. استقلال در حال حاضر سه تن از بازيكنان اصلي مد نظرش را جذب كرده و توانسته بختيار رحماني، وريا غفوري و فرشيد باقري را آبي‌پوش كند. به اين ترتيب آنها نه‌تنها از پرسپوليس عقب نيستند، بلكه فعلا رقيب ديرينه را كه فقط دو خريد انجام داده جا گذاشته‌اند.

 

شايد گله هواداران از اين است كه مثلا چرا با وحيد اميري قرارداد امضا نمي‌شود، در حالي كه اين بازيكن در اردوي تيم ملي است و درست مثل جلال حسيني امكان عقد قرارداد با تيمي را ندارد.

 

به گزارش جام، حتي كاوه رضايي هم كه سوژه مشترك سرخابي‌هاست، از هر دو تيم به يك اندازه دور است. بنابراين واقعا معلوم نيست اين حجم از نگراني و ناراحتي چطور به وجود آمده است و از نظر منطقي، چه پشتوانه‌اي دارد؟

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
سید رکنی
United States
۰۵:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
0
0
چون از ادامین استقلال و از ادمینهای شاخص هستم پاسخ شما رو خواهم داد . گویا شما قرمز دوستید اما مهم نیست مسدله اصلا سر جذب بازیکن نبوده و نیست مسئله استقلالی تظلم خواهی است امروز وقتی مدیری به استقلال معرفی میشود از سوی وزیر که با سرمربی استقلال دچار اختلافات شدید در سال گذشته بوده باید شک کرد . باید ناراحت بود .وقتی نود فردوسی پور برای بریز بپاش رویانیان و ستاد سوخت و پولهای بابک زنجانی و دلار های نفتی دهانش دوخته است باید شک کرد .وقتی وزیر فقط برای استقلال از اصراف ناراضی است باید دلخور بود به ما چه که پرسپولیس موفق است یا ناموفق انها خود مختار عمل کنند کسی حرفی ندارد اما سنگ اندازی می کنند و انتظار دارند سکوت کنیم!وقتی از طریق مجرای قانونی عمل نمی کنند و هییت مدیره مسئله را مو شکافی نمی کند مدیر دو شغله می اورند تحت نام سرپرست باید ناراضی بود استقلال عناصر خود را دارد مثل منزوی مثل فتح الله زاده مثل خیلی ها از جمله اولیایی اما چرا قنبر زاده؟ لطفا شما هم خودتان را به کوچه علی چپ نزنید و این نوشته تحمیق افکار عمومی است .اگر ملیاردها دلار شما خرج کنید بدون انکه مزاحمتی ایجاد کنید و ساایتهای شما بلوا نکنند کسی کاری به تیم محبوبتان نداشته ندارد ما عادت داریم با کم بسازیم مربیان ما از بافت خودمان باشند شما برای تیمهایتان دلار خرج کنید از مربیان ویچ بیاورید تا اری هان تا دنیزلی .مانوئل برانکو .وینگادا . بگویچ و البته عابر بانک شما هم همه طوره رفع رجوع کند ما متعجبیم دغدغه حضرات برای چیست؟سال گذشته زیر گفت در داوری ها ورود میکنم و پس از ان بازی ذوب اهن همه کاری کردند که تیمتان قهرمان شود اما خدا ان بالا ایستاده بود جایی خارج از تصور شما و وزیر و دولت ما فرزند خوانده این دولتیم سی سال است چنین است .وزارت صنایع بنیاد شهید محلوجی عابدینی .اوردن تمام ستارهای ان سالهای فوتبال دهه شصت پروین و قدرت خرید بازیکن و حالا !لطفا رنگ سایتاتان را هم قرمز کنید و خلاص
علی
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۹
0
0
خبر داغ تو دیگه چرا؟ تو که دیپلم داشتی!!! ناراحتی هوادارا اینه که حالا که تیم داره روبراه میشه میخوان با عوض کردن مدیرعامل حاشیه درست کنن واسه تیم!! تازه کسیو میخوان بیارن که با مربی مشکل داره. از الان دارن حاشیه درست میکنن
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: