کد خبر: ۶۶۵۳۹۰
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۶
تعداد بازدید: ۴۲۲
معاون رفاه اجتماعی وزیرتعاون،کار و رفاه اجتماعی خبر داد؛
معاون رفاه اجتماعی وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی از توزیع نخستین سبد غذایی برای خانوارهای کم درآمد از روز شنبه(22خردادماه) خبر داد.

به گزارش خبرداغ،احمد میدری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی ایرنا افزود: نخستین مرحله توزیع بسته حمایت غذایی برای مددجویان تحت بوشش دایمی کمیته امداد وبهزیستی از شنبه آغاز می شود.
وی اظهار داشت: این افراد می توانند با مراجعه به فروشگاه های زنجیره ای وتعاونی های بزرگ کشور مواد خوراکی مورد نیاز خود را خریداری کنند.
وی توضیح داد: این افراد برای خرید باید از کارت بانکی متصل به یارانه استفاده کنند و مدت اعتبار خرید سه ماه خواهد بود.
میدری در ادامه افزود: ارزش این کارت به تعداد افراد خانوار از300 هزار ریال تا یک میلیون ریال (30 تا100 هزار تومان) متفاوت است.
به گفته معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، این برنامه برای 10 میلیون نفر از اقشار کم درآمد تحت پوشش نهادهای حمایتی اجرا می شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: