کد خبر: ۶۶۵۲۸۳
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۸
تعداد بازدید: ۹۸۶
تاج برای حاج حسین سنگ تمام گذاشت؛
رئیس فدراسیون فوتبال عامل پرسپولیسی ها برای مذاکره با ملی پوشان را سر میز شام در اردوی تیم ملی برد و کنار دست خودش نشاند.
هدایتی برای مذاکره با این 3 ملی پوش به اردوی تیم ملی رفتبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، در حالی که کارلوس کی روش به بازیکنان تیم ملی اجازه نمی دهد از اردوی تیم ملی خارج شوند، استقلالی ها و پرسپولیسی ها برای جذب گزینه های ملی پوش خود روز گذشته به اردوی تیم ملی رفتند.

 

هر چند کی روش روی ایمن ماندن اردوی تیم ملی از هجوم واسطه های نقل و انتقالاتی تاکید دارد و به شاگردان ملی پوش خود تاکید کرده در اردوی تیم ملی با باشگاه ها مذاکره نکنند، اما علیرضا منصوریان که به شدت به وحید امیری برای استقلال نیاز دارد، روز گذشته راهی تمرین تیم ملی شد.

 

اما حسین هدایتی که غافله پرسپولیس را در این کارزار عقب دید پس از منصوریان خودش را به اردوی تیم ملی رساند و اگر سرمربی استقلال با استقبال گرم کی روش و افشین پیروانی مواجه شد، مهدی تاج هم دیشب برای هدایتی سنگ تمام گذاشت و وی را با خود سر میز شام ملی پوشان برد و کنار دست خود نشاند.

 

احتمالا تاج می خواهد مدعی شود هدف جناب هدایتی حمایت از تیم ملی بوده اما بدون شک عابربانک پرسپولیسی ها تصمیم داشته علاوه بر امیری با اشکان دژاگه و مرتضی پورعلی گنجی هم دیدار و آنها را برای پیوستن به پرسپولیس متقاعد کند.

 

او در پیامی اینستاگرامی به هوادران پرسپولیس قول داده تا تمام توانش را برای جذب این بازیکنان بگذارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: