کد خبر: ۶۶۵۲۳۶
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۴
تعداد بازدید: ۸۲۱
باید دید امیری پول بیشتر و نقد پرسپولیس را انتخاب می کند یا ادامه کار با منصوریان و رفتن به استقلال را؟
به گزارش خبرداغ ،مهمترین خروجی تحصن هوادار استقلال جلوی وزارت ورزش، حرفهای بهرام افشارزاده درباره توافق با وحید امیری بود. مدیرعامل استقلال که در آن لحظه کسی نمی دانست استعفا داده یا نه به هواداران اعلام کرد چند دقیقه قبل با امیری صحبت کرده و او بازیکن استقلال است. نصرالله عبدالهی هم این خبر را تایید کرد تا همه امیری را چهارمین خرید فصل استقلال بنامند. اما قصه به این سادگی ها هم نیست. پرسپولیس به هیچ وجه قصد ندارد این دوئل را هم مثل فرشید باقری ببازد. به همین دلیل هم مدیران این تیم با حسین هدایتی تماس گرفته اند تا از نظر مالی با دست پر وارد جنگ با استقلال شوند.

 

وحید امیری از طریق مدیربرنامه هایش تلاش کرد راهی قطر شود ولی مشکل این بود که تیمهای خواهانش زیاد نبودند و البته مبلغ پیشنهادی شان هم چندان بالا نبود. امیری به این دلیل قید خارج رفتن را زد و ترجیح داد در ایران و جلوی چشم کی روش به فوتبالش ادامه بدهد.

 

او در دوراهی استقلال و پرسپولیس گرفتار شده است و نزدیکان هر دو باشگاه اعلام کرده اند او بازیکن آنهاست. مبلغ پیشنهادی پرسپولیس 200 میلیون تومان از آنچه استقلال ها گفته اند بیشتر است. پوئن دیگر پرسپولیسی ها هم این است که با تکیه بر حسین هدایتی به امیری گفته اند پول شان نقد است و چک یک میلیاردی شان برای بستن قرارداد آماده. استقلال اما در این جنگ فقط علیرضا منصوریان را دارد؛ سرمربی سابق نفت که رابطه بسیار صمیمانه ای با امیری دارد. او پیش از این گفته بود اگر راهی قطر نشود در ایران اولویتش فقط مسایل مالی است و به همین دلیل شانس حضورش در پرسپولیس بیشتر از استقلال است ولی باید منتظر تصمیم نهایی او بود و دید صبح چهارشنبه به سوی کدام باشگاه حرکت می کند.

آی اسپورت

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: