کد خبر: ۶۶۵۲۲۱
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۵
تعداد بازدید: ۴۹۹
مشاوران محمود گودرزی به او گفته اند برخلاف توصیه های اکیدش، استقلال سقف 1/2 میلیارد تومانی را برای بستن قرارداد رعایت نکرده است.
به گزارش خبرداغ،تخت گاز رفتن استقلال در بازار نقل و انتقالات بالاخره با سد محکمی به نام محمود گودرزی مواجه شد. وزیر ورزش بعد از شنیدن گلایه های مدیرعامل پرسپولیس درباره نداشتن پول و اینکه چطور استقلال بدون اسپانسر و پرداخت نشدن مطالباتش چنین خریدهای هر روزه ای انجام می دهد، درنهایت مجبور به انجام واکنش شد. او البته برای تذکر دادن به افشارزاده و بقیه مدیران استقلال حسابی به حرف ها و ادعاهای مشاورانش گوش داد تا با دست پر وارد بحث شود.

 

گودرزی حرف های قبلی اش را به افشارزاده، دوباره تاکید کرد. مهمترین نکته اینکه «مگر قرار نبود سقف یک میلیارد و دویست میلیون تومانی برای قراردادها رعایت شود؟» مدیرعامل استقلال هم توضیحات خودش را داده که «بیشترین پول به بختیار رحمانی داده شد به مبلغ یک میلیارد و صد میلیون تومان. برای غفوری هشتصد میلیون و برای باقری 600 میلیون هزینه شده است». و اینجاست که وزیر کمی عصبانی می شود و حرفهای مشاوران را بر زبان می آورد؛«برای رحمانی که با توجه به بندهای قراردادش چیزی حدود 2 میلیارد هزینه شده است. مگر قرارداد باقری را با 960 میلیون نبسته اید؟»

 

پایان این دوئل کلامی، استارت افشارزاده برای نوشتن اسعفایش بود. استعفایی که فعلا روی کاغذ نیامده ولی به گوش وزیر رسیده است. او ناراحت است که چرا وزیر به حرفهایش اعتماد ندارد. جالب اینکه تمامی این ماجرا قبل از اتفاقات امروز و تحصن هواداران در اعتراض به وزیر ورزش رخ داد. به همین دلیل هم هست وقتی در محوطه کمیته ملی المپیک و پارالمپیک با خبرنگاران روبرو شد، استعفایش را برعکس همیشه تکذیب نکرد و گفت در حال انجام کارهایش است. او نگفت کدام کارها؟ کارهایش به عنوان یکی از مدیران وزارتخانه یا مدیرعامل استقلال؟

آی اسپورت

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: