کد خبر: ۶۶۵۲۱۶
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۳
تعداد بازدید: ۳۴۱
در نخستین جلسه هیات رئیسه مجلس؛
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: از طرف هیات رئیسه به مسعود پزشکیان نایب رئیس اول مجلس ماموریت داده شد تا با دولت بر سر کم و کیف لایحه برنامه ششم توسعه کل کشور گفت و گو کند.

به گزارش خبرداغ به نقل از  از خانه ملت، امیرحسین قاضی زاده هاشمی عضو هیات رئیسه مجلس با تشریح نخستین جلسه هیات رئیسه مجلس به محول شدن دو ماموریت به مسعود پزشکیان نیز اشاره کرد و گفت: نایب رئیس اول مجلس مسئول برگزاری جلسات هیات نظارت بر رفتار نمایندگان شد.
عضو هیات رئیسه مجلس همچنین اظهار داشت: برای بررسی طرح ها و لوایح معوقه در هیات رئیسه کمیته ای تشکیل شد.
قاضی زاده هاشمی افزود: در این جلسه بر روی موضوع تقسیم کار بین اعضای هیات رئیسه تصمیم گیری شد و مشخص کردیم هر فرد در هیات رئیسه مسئولیت پیگیری چه کارهایی را بر عهده داشته باشد.
نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس دهم به تشکیل کمیته ای برای بررسی طرح ها و لوایح باقی مانده از مجلس نهم اشاره کرد و ادامه داد: کمیته ای تشکیل شد تا طرح ها و لوایح معوقه را بررسی کند تا موضوعاتی که ضرورت دارد در دستور کار مجلس دهم قرار گیرد را به اطلاع هیات رئیسه برساند.
وی اظهار داشت: این کمیته با عضویت بنده، غلامرضا کاتب و علی اصغر یوسف نژاد تشکیل شد، در این مسیر از کمک و همراهی اداره قوانین و مرکز پژوهش ها نیز بهره خواهیم برد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: