کد خبر: ۶۶۵۱۲۷
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۵
تعداد بازدید: ۳۰۳
نماینده مردم آباده از پیگیری و جمع آوری امضاء نمایندگان برای در دستور قرار گرفتن طرح قانون نظام پولی و بانکی بدون ربا در مجلس خبر داد.
جمع آوری امضاء برای طرح نظام پولی و بانکی بدون ربا در مجلس
به گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا، رحیم زارع در این زمینه گفت: در حال حاضر با تلاش تعدادی از نمایندگان طرح نظام پولی و بانکی بدون ربا در اختیار حداکثر نمایندگان قرار گرفته است تا هر چه زودتر در دستور کار مجلس قرار گیرد.

وی افزود: ‌امیدواریم با این طرح حلقه مفقوده اقتصاد مقاومتی که اصلاح قانون پولی و بانکی است هر چه زودتر مورد رسیدگی قرار گیرد.

وی با بیان این که قوانینی مانند بیمه و مالیات بر ارزش افزوده نیز در مجلس اصلاح شده است گفت: قانون پولی و بانکی نیز باید مطابق با قوانین اسلامی و در عین حال بانکداری بین‌المللی همراه شود تا برای کنترل تورم، حفظ ارزش پول و همچنین اثر آن در خروج از رکود را شاهد باشیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: