کد خبر: ۶۶۴۹۹۵
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۲
تعداد بازدید: ۳۷۳
اکران فیلم های “ابد و یک روز”، “بادیگارد”، “خشم و هیاهو” و “من سالوادور نیستم” مجدد در برخى از پردیس هاى سینمایى آغاز شده این فیلم ها در سینماهاى ملت، کوروش، آزادى و … به نمایش در مى آیند.
به گزارش خبرداغ به نقل از فیلم نیوز:اکران فیلم های "ابد و یک روز”، "بادیگارد”، "خشم و هیاهو” و "من سالوادور نیستم” مجدد در برخى از پردیس هاى سینمایى آغاز شده این فیلم ها در سینماهاى ملت، کوروش، آزادى و … به نمایش در مى آیند.


اکران مجدد فیلم هاى نوروز در ماه رمضان
نکته جالب توجه مخالفت وزارت ارشاد با اکران مجدد "پنجاه کیلو آلبالو” است. فیلمى که پرفروش ترین فیلم نوروز امسال بود اما با مخالفت ارشاد با اکران مجدد رو به رو شده و فقط در پردیس کوروش و سینما سروش اکران مى شود.

سخنگو و معاون اجتماعی ناجا هم از موافقت پلیس با فعالیت سینماها تا اذان صبح در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد. همچنین بلیط سینماها تا قبل از افطار نیم بها است.

منتظرالمهدی درباره نحوه فعالیت سینماها در ایام ماه مبارک رمضان گفت: بنا بر درخواست اهالی سینما و سازمان سینمایی وزارت ارشاد، موضوع فعالیت سینماها تا سحر در شب های ماه مبارک رمضان به جز لیالی قدر مورد بررسی قرار گرفته و در نهایت همچون سنوات گذشته با آن موافقت شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: