کد خبر: ۶۶۴۹۲۸
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰
تعداد بازدید: ۳۵۵
شهردار استان اصفهان گفت:براي توسعه و همگاني کردن ورزش اسکواش در اصفهان تمام زير ساخت ها را فراهم مي سازيم.
جمالي نژاد:تمام زير ساخت ها را براي توسعه اسکواش فراهم مي سازيمبه گزارش خبرنگار خبرداغ مهدی جمالی نژاد،شهردار فعلی استان اصفهان در خصوص اسکواش و پیشرفت های آن در اصفهان گفت:خوشبختانه در این 2 سال اخیر فعالیت های را در جامعه اسکواش شاهد بودیم  و مردم کشور و به خصوص اصفهان به این ورزش یک شناخت کلی پیدا کرده اند که خود این مسئله باعث پیشرفت سریع تر اسکواش می شود.

وی  افزود: ما برای اولین المپیاد ورزشی محلات شهر اصفهان را برگزار می کنیم که اسکواش نیز جزو ورزشهای این مسابقات می باشد و ما برای اینکه اسکواش را در سطح شهر و کشور ترویج دهیم میبایست از سازه های سبک و قابل حمل استفاده کرده تا در بوستان ها  و مکان های تفریحی،ورزشی شهر از آن ها بهره ببریم.

جمالی نژاد در خصوص ساخت کورت های امین و آینده اسکواش در اصفهان اظهار کرد:با توجه این که استان اصفهان در مرکز کشور قرار دارد،ما آمادگی این را داریم که اسکواش در اصفهان را با عنایت به 6 کورت احداث شده که "امین"نام دارند،به عنوان یک مرکز مهم اسکواش در خاورمیانه معرفی کنیم و میزبان رویداد ها باشیم و بر این اساس که اسکواش یک ورزش یونیک و خاص می باشد باعث گرایش هنرمندان و بسیاری از مردم به اسکواش و همچنین رونق صنعت توریسم نیز می شود.

شهردار اصفهان در پایان یادآور شد: ما از هیچ گونه فضا سازی و همگانی کردن اسکواش دریغ نمی کنیم و با همکاری هیات اسکواش و شهرداری شاهد پیشرفت و احداث هر چه بیشتر کورت های اسکواش در اصفهان خواهیم بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: