کد خبر: ۶۶۴۹۲۶
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۶
تعداد بازدید: ۱۲۸۶
سرمربی استقلال جلسه ای با هافبک ملی پوش نفت برگزار خواهد کرد.
تعیین تکلیف بمب نقل و انتقالات در جلسه منصوریان/امیری آبی پوش می شود؟!به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیـوز، علیرضا منصوریان در حالی تصمیم گرفته نشستی با وحید امیری داشته باشد که در در روزهای گذشته باشگاه پرسپولیس هم مشتری جدی جذب امیری بود.
 
با این وجود با توجه به پیشنهاد منصوریان به نظر می رسد که امیری حالا بر سر دوراهی استقلال و پرسپولیس قرار گیرد.
 
این درحالی است که باشگاه پرسپولیس هم مبلغ بیشتری نسبت به استقلال پرداخت می کند و هم اینکه این مبلغ به صورت نقد به هافبک تیم ملی اعطا خواهد شد. اما پول استقلالی ها نه تنها کمتر از پیشنهاد پرسپولیس است بلکه آنها حتی این مبلغ را نقدا نمی پردازند و در آینده این پول را به امیری خواهند پرداخت.
 
در همین حال باید این را هم در نظر داشت که امیری پیش تر و در تیم نفت شاگرد منصوریان بوده و شناخت وی از مربی و همچنین اعتماد سرمربی جدید آبی پوشان به وی می تواند او را به آبی ها نزدیک تر کند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: