کد خبر: ۶۶۴۸۷۵
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۳
تعداد بازدید: ۱۱۷۶
رقابت استقلال و پرسپولیس در نقل و انتقالات همیشه در فوتبال ایران وجود داشته است.
سه بازیکن به زودی سرخپوش می‌شوند / به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،  استقلالی‌ها امسال توانسته‌اند با بختیار رحمانی و فرشید باقری قرارداد ببندند. در مقابل، پرسپولیسی‌ها علیرضا بیرانوند و محمد علی فرامرزی را جذب كرده‌اند. بیرانوند خرید خوبی است اما محمد علی فرامرزی بازیكنی است كه پرسپولیسی‌ها فكر می‌كردند سهمیه لیگ برتری محسوب نمی‌شود و به همین دلیل با او قرارداد بستند، در غیر این صورت او بازیكنی نبود كه پرسپولیس بخواهد او را جذب كند.

حالا هواداران پرسپولیس احساس می‌كنند تیمشان در نقل و انتقالات از استقلال عقب افتاده است. اما مرد همه كاره پرسپولیس به هواداران این تیم می‌گوید كه نگران نباشند. طاهری در گفت و گو با روزنامه پیروزی گفت: «هواداران نگران نباشند. سه بازیكن به زودی به پرسپولیس می‌آیند.»

البته طاهری نگفته كه این بازیكنان چه كسانی هستند اما او به هواداران دلگرمی داده كه تیمش در نقل و انتقالات از استقلال عقب نمی‌افتد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بهاری
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۶
0
0
با سلام خدمت آقای طاهری. جناب آقای طاهری به عمل کار برآید نه به سخن. حدود بیست روز است که هر روز اعلام می کنید به زودی سه نفر با تیم پرسپولیس قرارداد می بندد.فقط این به زودی کی می رسد.مدیر محترم اولادر جریان باش بازیکنان خوب و کارآمد منتظر شما نمی ایستد.ثانیا تیم پرسپولیس به بیش از سه بازیکن نیاز دارد.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: