کد خبر: ۶۶۴۸۳۱
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۹
تعداد بازدید: ۸۴۹
هفت بازیکن فصل گذشته تراکتور قراردادهای خود را برای یک فصل دیگر تمدید کردند.
پس از حضور مصطفی آجورلو در راس کادر مدیریتی تراکتوری ها و تمدید قرارداد امیر قلعه نویی، این تیم اقدام به تمدید قرارداد با بازیکنان مورد نظر خود کرد و در اولین اقدام به سراغ بازیکنانی رفت که مدت زمان حضورشان در این تیم به پایان رسیده بود. البته در این میان محمدرضا اخباری و مهدی شریفی به دلیل به اتمام نرسیدن مدت زمان خدمت سربازی، یک فصل دیگر در این تیم ماندنی هستند و به همین دلیل قراردادهایشان بی دردسر تمدید شد.

فرزاد حاتمی، محمد ایرانپوریان، مهدی کیانی، فرزین گروسیان و سعید آقایی نیز پس از توافق با مسئولان این باشگاه قراردادهای خود را به مدت یک فصل با این تیم تمدید کردند. البته در این میان سعید آقایی به دلیل به پایان رسیدن خدمت سربازی باید به جمع به گسترش فولادی ها اضافه می شد که پس از توافق مدیران دو تیم، این بازیکنان یک فصل دیگر پیراهن تراکتورسازی را به تن خواهد کرد.
منبع: ایلنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: