کد خبر: ۶۶۴۷۴۴
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۳
تعداد بازدید: ۸۲۲
پرسپوليس سخت در پي جذب كاوه رضايي است و قصد دارد اين بازيكن را كه قراردادش با ذوب‌آهن هم به پايان رسيده، براي فصل آتي به خدمت بگيرد.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،پرسپوليس سخت در پي جذب كاوه رضايي است و قصد دارد اين بازيكن را كه قراردادش با ذوب‌آهن هم به پايان رسيده، براي فصل آتي به خدمت بگيرد. با توجه به احتمال جدايي مهدي طارمي از جمع سرخپوشان، خيلي از هواداران پرسپوليس كاوه رضايي را بهترين جانشين مهاجم بوشهري‌شان مي‌دانند و هر روز رسانه‌ها را چك مي‌كنند تا بلكه خبري در مورد اين انتقال به دست بياورند. كاوه در دو سال اخير جزو بازيكنان موثر ليگ برتر بوده كه توجه خيلي‌ها را به خودش جلب كرده است. او در يك سال‌ونيم گذشته براي ذوب توپ زده و در ليگ پانزدهم به استناد نمرات گروه آناليز برنامه نود، چهاردهمين بازيكن برتر اين مسابقات معرفي شده است. با همه اينها اما ممكن است او بازيكني نباشد كه پرسپوليسي‌ها بتوانند به عنوان جانشين طارمي رويش حساب كنند.

 

ماشين گلزني نيست

اگرچه طارمي در ليگ پانزدهم موقعيت‌هاي گلزني زيادي را از دست داد و خيلي‌ها همين فرصت‌سوزي‌ها را يكي از دلايل عدم قهرماني پرسپوليس به شمار مي‌آورند، اما نمي‌شود كتمان كرد كه او با به ثمر رساندن 16گل، نقش بسيار موثري در بالانشيني سرخپوشان داشته است. بنابراين اگر بحث جدايي طارمي جدي باشد، اولويت پرسپوليسي‌ها بايد اين باشد كه يك مهاجم گلزن را جانشين او كنند؛ يعني بازيكني بگيرند كه حداقل همين اندازه گل بزند و براي تيمش امتيازات كليدي بگيرد. حالا بايد پرسيد آيا كاوه رضايي چنين بازيكني هست؟ شايد حداقل آمار گلزني او چنين مساله‌اي را تاييد نكند. كاوه در ليگ پانزدهم 1600دقيقه براي ذوب‌آهن بازي كرده و تنها موفق به زدن 6گل شده است. به عبارت ديگر او به طور متوسط هر 266دقيقه يك بار گلزني كرده، در حالي كه آمار طارمي كاملا متفاوت است. مهدي 2100دقيقه براي سرخپوشان به ميدان رفته و 15گل در جريان بازي به ثمر رسانده كه ميانگين يك گل در هر 140دقيقه را نشان مي‌دهد. ضمنا نبايد فراموش كنيم طارمي در اين فصل براي تيمش 8پنالتي گرفته و اين در حالي است كه كاوه رضايي موفق به گرفتن حتي يك پنالتي هم براي ذوب‌آهن نشده است. با اين اوصاف سوال مهم اين است كه آيا رضايي حتي در صورت پرسپوليسي شدن، مي‌تواند نيازهاي خط حمله قرمزها را برطرف كند يا نه؟

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: