کد خبر: ۶۶۴۶۹۸
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۳:۴۸
تعداد بازدید: ۶۱۱
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، گفت: دیدار با مقدونیه درس بزرگی برای بازیکنان ایران بود تا به خوبی آماده حضور در رقابت های مقدماتی جام جهانی 2018 شوند.
کارلوس کی‌روش در نشست خبری پس از دیدار تدارکاتی با مقدونیه که با برتری 3 بر یک تیم ایران همراه شد، تصریح کرد: این گونه بازی ها فرصت خوبی برای بازیکنان ایران است تا تجارب بین المللی خود را افزایش داده و به هماهنگی خوبی دست یابند.
وی در ادامه از بازیکنان تیم مقدونیه که با تمام توان برابر ایران به میدان آمدند تشکر کرد و افزود: این تیم با سرعت بالایی که داشت در نیمه نخست کار را برای ما سخت کرده بود.
سرمربی تیم ایران، بیان داشت: به طور یقین در مقابل تیمی که بازیکنان آن در لیگ های اروپایی بازی می کنند توانست تجارب ارزشمندی کسب کنند.
کی‌روش با بیان این که بازیکنان ایران برای رویارویی با تیم های قدرتمند باید آمادگی خود افزایش دهند، گفت: برای زدن ضربات نهایی، استفاده از فضاها و کنترل مهاجمان سطح بالای حریف، درس های زیادی گرفتیم.
وی در پایان گفت: باید بازیکنان تیم ملی ایران که اکثرا در لیگ های آسیا بازی می کنند، آشنایی بیشتری با سطح اول فوتبال اروپا داشته باشند.
تیم ملی فوتبال ایران در ادامه دیدارهای تدارکاتی خود، روز سه شنبه 18 خرداد ماه در ورزشگاه آزادی تهران میزبان قرقیزستان خواهد بود.
تیم کشورمان خود را برای حضور در مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه آماده می کند.
این مسابقات از شهریورماه آغاز می شود و تیم ایران با تیم های سوریه، قطر، ازبکستان، چین و کره جنوبی همگروه است. 
منبع: ایرنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: