کد خبر: ۶۶۴۶۳۷
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۵
تعداد بازدید: ۵۳۳
امروز؛
وزیر امور خارجه در دومین ملاقات رسمی خود در لتونی با ادگار رینکویچ وزیر خارجه لتونی دیدار و گفت‌وگو کرد

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، در این دیدار که نخست با ملاقات خصوصی دو وزیر امور خارجه آغاز و سپس با حضور هیات‌های همراه در ضیافت ناهار کاری وزیر امور خارجه لتونی به افتخار محمدجواد ظریف، ادامه یافت در خصوص روابط دوجانبه در حوزه‌های سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و کنسولی و مسائل منطقه‌ای و بین‌المللی مورد اهتمام دو کشور گفت‌وگو و تبادل نظر شد.

ظریف در این دیدار ضمن تشریح زمینه‌های همکاری مشترک در حوزه‌های سیاسی و اقتصادی ابراز امیدواری کرد سطح روابط و همکاری‌های دو کشور ارتقا یابد.

وزیر امور خارجه لتونی نیز با اشاره به همایش اقتصادی ایران - لتونی که با حضور هیات بزرگ اقتصادی همراه وزیر امور خارجه و بازرگانان لتونی در حال برگزاری است گفت زمینه‌های بسیاری برای همکاری دو کشور وجود دارد و لتونی از افزایش همکاری‌های دو کشور در همه زمینه‌ها استقبال می‌کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: