کد خبر: ۶۶۴۶۰۳
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۶
تعداد بازدید: ۴۶۰
جدیدترین رنکینگ فیفا در ماه جون اعلام شد و طبق آن آرژانتین در رتبه نخست قرار دارد و ایران سی و نهم است.
صعود سه پله‌ای تیم ملی ایران در تازه‌ترین رنکینگ فیفا

به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، جدیدترین رنکینگ فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) امروز در تاریخ 2 جون 2016 اعلام شد و طبق این رنکینگ، تیم ملی فوتبال ایران همچنان تیم اول قاره کهن است.

 

شاگردان کارلوس کی روش با سه پله صعود نسبت به سه ماه قبل در رده سی و نهم جهان و اول آسیا با 688 امتیاز قرار گرفتند. پس از ایران تیم های کره جنوبی و ژاپن با چهار پله صعود در رده های پنجاهم و پنجاه و سوم جهان جای گرفتند. استرالیا، عربستان، ازبکستان و امارات متحده عربی تیم های بعدی قاره کهن در رنکینگ جدید فیفا هستند.

 

اما در مجموع تیم ملی فوتبال آرژانتین همچنان مانند ماه گذشته با 1532 امتیاز در رده نخست رنکینگ جهان را در اختیار دارد و بلژیک هم مانند ماه گذشته در رده دوم قرار دارد. کلمبیا و آلمان با یک پله صعود در رده های سوم و چهارم قرار گرفتند و شیلی با دو پله سقوط در رده پنجم جای دارد. تیم های اسپانیا، برزیل، پرتغال، اروگوئه و اتریش در رده های ششم تا دهم جدول فیفا قرار دارند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: