کد خبر: ۶۶۴۵۳۶
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۱
تعداد بازدید: ۶۸۳
نیکبخت:
علیرضا ‌نیکبخت‌واحدی ستاره سابق تیم‌های استقلال و پرسپولیس معتقد است که علیرضا منصوریان می‌تواند گزینه خوبی برای هدایت تیم آبی‌پوش تهرانی باشد.
بهترین عملکرد را در پرسپولیس داشتم اما استقلالی هستم!

به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز، نيكبخت در مورد عدم قهرماني استقلال در جام حذفي گفت: متأسفانه هفته‌هاي آخر براي استقلال كابوس‌وار بود و هيچ‌كس فكر نمي‌كرد اين تيم فصل را بدون جام تمام كند. متأسفانه اين اتفاق رخ داد و همه هواداران و بازيكنان ناراحت هستند. استقلال فصل را خوب شروع كرد اما در ادامه هرچه به پايان فصل نزديك شد، نتايج بدتري گرفت. ناكامي اين تيم دلايل مختلفي داشت كه مي‌توان به مصدوميت بازيكنان، مغرور شدن آنها در هنگام صدرنشيني، از دست دادن امتياز مقابل تيم‌هاي پايين جدول و عدم جذب بازيكن در نيم‌فصل دوم اشاره كرد. اين مسائل نقش مهمي داشت.

 

او در مورد احتمال حضور عليرضا منصوريان در اين تيم گفت: بالاخره بايد روي جوان‌ها سرمايه‌گذاري شود. شما ديديد كه پرسپوليس در اين چند سال به مربيان جوانش بها داد و استقلال هم مي‌تواند اين كار را انجام بدهد. قرار نيست فقط مظلومي يا قلعه‌نويي سرمربي استقلال باشند و اين نيمكت مي‌تواند به افراد ديگر هم سپرده شود. به هر حال منصوريان هم گزينه خوبي است كه در نفت تهران نتايج خوبي گرفت و مي‌تواند از عهده هدايت استقلال بربيايد.


نيكبخت كه در صفحه اجتماعي‌اش تمامي تصاوير و عكس‌هاي مربوط به زمان حضورش در پرسپوليس را پاك كرده است، گفت: من در پرسپوليس بهترين بازي‌ها را انجام دادم ولي 8 سال در استقلال بازي كردم. به‌ خاطر برخي لجبازي‌ها به پرسپوليس رفتم و البته پشيمان هم نيستم. در اين تيم بهترين عملكرد را داشتم ولي نمي‌توانم منكر استقلالي بودنم شوم.
او در مورد آينده‌اش نيز گفت: فعلاً مي‌خواهم بدنم را آماده نگه دارم. بايد ببينم در روزهاي آينده چه اتفاقاتي خواهد افتاد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: