کد خبر: ۶۶۴۴۹۷
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۳
تعداد بازدید: ۶۳۴
سایت رسمی باشگاه استقلال نوشت:باشگاه استقلال طی بیانیه ای از زحمات مظلومی تشکر و رسما انتخاب علیرضا منصوریان را اعلام کرد.
به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،این باشگاه طی بیانیه‌ای از زحمات پرویز مظلومی سرمربی پیشین این باشگاه تقدیر و تشکر کرد. در متن این بیانیه آمده:

 

زحمات آقای پرویز مظلومی از دیرباز تاکنون برهیچکس پوشیده نیست. پرویز خان مظلومی سال‌ها در باشگاه استقلال چه به عنوان بازیکن و چه در کسوت مربی گری افتخارات متعددی را کسب نموده و هموارده در دل هواداران استقلال جای دارد.اکنونی پرچم استقلال بدست یکی دیگر از فرزندان پرافتخار استقلال یعنی علیرضا منصوریان سپرده شده و خوشبختانه سوابق و عملکرد علیرضا منصوریان برای تصدی چنین مسئولیت خطیری مورد تایید و تصویب کمیته فنی، پیشکسوتان، هواداران و در نهایت هیات مدیره استقلال رسیده و وزیر محترم ورزش و جوانان نیز ضمن تقدیر و تشکر از زحمات آقای مظلومی و رضایت از شرایط و جایگاه باشگاه استقلال با پیشنهاد هیات مدیره موافقت نمودند.به این وسیله ضمن احترام به مقام شامخ پیشکسوتان و هواداران باشگاه استقلال و همچنین قدردانی ازیک عمر تلاش پرویز خان مظلومی، سکان هدایت تیم بزرگسالان استقلال به علیرضا منصوریان سپرده می‌شود و امیدواریم شاهد موفقیت تیم بزرگ و مردمی استقلال باشیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: