کد خبر: ۶۶۴۴۷۸
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۸
تعداد بازدید: ۵۴۶
یادگار امام(ره) با انتشار عکسی دیده نشده در صفحه اینستاگرامش، نوشت: پدرم بارها به من وصیت یاران دوره غربت امام را می‌کرد و هشدار می‌داد که آنهایی را فراموش نکنم که در کوران مبارزه یاد و نام امام(ره) را بر زبان داشتند و به سبب آن تلخی‌ها و مصیبت‌ها دیدند.
به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی با انتشاری عکسی دیده نشده در صفحه اینستاگرامش نوشت:

«در میان یاران دوران غربت امام شاید اولین همراه ایشان را بتوان از جهاتی ممتاز دانست. آقای صانعی که برای نسل امروز ناشناخته است، بی تردید از زمره نزدیک ترین و همراه ترین یاران امام به حساب می آید و بارها امام بزرگوار از تلاش های ایشان قبل و بعد از انقلاب تمجید کرده اند. شاید گزافه نباشد اگر بگویم کمتر کسی را می توان آشناتر از وی به فکر و مذاق سیاسی و فرهنگ رفتاری امام یافت.

آیت الله صانعی چندین بار برای من حکایت می کرد که در دوران غربت و تبعید امام روزها می گذشت و من و پدرت چشممان به در منزل امام خشک می شد مگر کسی از در به در آید ولی ترس از ساواک و حکومت ، مردمان و حتی دوستداران را مانع می شد.

پدرم بارها به من وصیت یاران دوره غربت امام را می کرد و هشدار می داد که آنهایی را فراموش نکنم که در کوران مبارزه یاد و نام امام را بر زبان داشتند و به سبب آن تلخی ها و مصیبت ها دیدند. امید است که چنین باشم».


روایت سیدحسن خمینی از وصیت مکرر پدرش
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: