کد خبر: ۶۶۴۴۷۶
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۴
تعداد بازدید: ۹۵۸۴
با ویژگی جدید اینستاگرام که به صورت دمو برای برخی کاربران ظاهراً شده است، می توان با دنبال کردن تصاویر مربوط به یک بیزینس یا تجارت بزرگ و کوچک، آدرس و مشخصات ریز برند تجاری دلخواه خود را به‌دست آورد.
به گزارش خبرداغ به نقل از خبر آنلاین: هفته پیش از ورود ویژگی جدید روی اینستاگرام خبر دادیم و اینک این ویژگی به صورت دمو برای برخی کاربران ظاهراً شده است. مردم با دنبال کردن تصاویر مربوط به یک بیزینس یا تجارت بزرگ و کوچک می‌توانند آدرس و مشخصات ریز برند تجاری دلخواه خود را به‌دست آورند.

ویژگی جدید که با درج مشخصات شرکت‌های بزرگ وکوچک روی پروفایل کاربر حقوقی فعال می‌شود، امکان دیده شدن برای سایر کاربران را تحت عنوان «کاربر حقوقی با اسم‌ورسم دار» فراهم می‌کند.

بنابراین هر کاربری که نام خود را در بخش پروفایل به صورت business ثبت کرده می‌تواند از این ویژگی بهره‌مند شود و وقتی کاربران روی contact کلیک می‌کنند این مشخصات برایشان ظاهر می‌شود. بیزینس ها می‌توانند فاکتورهایی مانند Call، Text و ایمیل خود را در کنار نقشه و مسیریابی به ثبت رسانند.

ارسال پست تجاری شامل مشخصات تجاری برای کاربران در بحث بازاریابی کمک فراوانی برای دیده شدن بیزینس های مختلف از طریق اینستاگرام می‌کند. پست تجاری ساخته‌شده ماندگار بوده و بعداً از طریق ماشین‌های جستجو نیز دیده می‌شود.

ویژگی جدید اینستاگرام در آمریکا، استرالیا و نیوزیلند به‌زودی و برای سایر کشورها تا آخر امسال فعال خواهد شد.

ویژگی جدید در اینستاگرام برای بیزینسی‌ها

ویژگی جدید در اینستاگرام برای بیزینسی‌ها
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: