به گزارش
خبرداغ ، پس از اینکه نماد یوزپلنگ ایرانی برای دفاع از محیط زیست و جلوگیری از انقراض اینگونه حیوانی در جام جهانی 2014 برزیل مورد استفاده تیم ملی ایران قرار گرفته و ملیپوشان کشورمان به همین منظور از نقش یوزپلنگ بر روی پیراهن خود در جام جهانی و جام ملتهای آسیا و همچنین دیدارهای تدارکاتی استفاده کردند، با رونمایی از برند جدید این شائبه مطرح شد که شاید دیگر روی پیراهن تیم ملی از نقش یوزپلنگ خبری نباشد.
با این حال در طرحهایی که به فدراسیون فوتبال ارائه شده قرار است نقش یوزپلنگ به پیراهن تیم ملی بازگشته و این نماد به عنوان نماد فوتبال ایران در دفاع از محیط زیست به همراهی تیم ملی با اینگونه محیط زیستی درج و طراحی شود.
ساکت مشاور عالی فدراسیون با تائید این خبر به فارس در خصوص اینکه تکلیف همکاری فدراسیون فوتبال با برند جیووا به کجا رسید، گفت: در حال حاضر منتظر نظرات نهایی کیروش در خصوص این برند هستیم که احتمالا بعد از این اردو به فدراسیون ارائه خواهد شد.
وی ادامه داد: قرار است شرکت تولید کننده تا روز 16 خرداد تعدادی از مدارک استاندارد را کنترل کیفی محصول ارائه شده به تیم ملی را برای فدراسیون ارائه کند ضمن اینکه در حال حاضر توسط کارشناسانی که در حوزه دانشگاهی در زمینه طراحی مشغول به تحصیل هستند بالغ بر 25 طرح برگرفته از طرحهای معماری ایرانی برای فدراسیون ارسال شده که در حال ممیزی این طرحها هستیم و به زودی وضعیت در این خصوص مشخص خواهد شد.
فارس