کد خبر: ۶۶۴۳۶۵
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰
تعداد بازدید: ۴۷۳
نماینده مردم رشت در مجلس پیش‌بینی کرد اگر ادامه روند دو فراکسیون امید و ولایت به این شکل پیش رود قطعا فراکسیون سومی متشکل از مستقلین و معتدلین شکل خواهد گرفت.
احتمال تشکیل فراکسیون سوم در مجلس دهمبه گزارش خبرداغ به نقل از آفتاب، غلامعلی جعفرزاده با بیان این مطلب اظهار کرد: در هر دو فراکسیون امید و ولایت به دلیل انتخاب عنوان آن‌ها که هر دو برای ما مقدس است، افراد افراطی در آن‌ها دیده می‌شود و مورد پسند مردم نیستند.

وی تصریح کرد: طبیعی است اگر ادامه روند به این شکل باشد و اگر خودشان را اصلاح نکنند نباید شک کرد که فراکسیون سومی شکل گیرد.

نماینده مردم رشت در مجلس اظهار کرد: پیش‌بینی ما این است که اگر این روند ادامه داشته باشد فراکسیون سومی متشکل از مستقلین و معتدلین یک جا جمع شده و این فراکسیون را شکل خواهند داد.

جعفرزاده افزود: اگر فراکسیون سوم با این نگاه شکل بگیرد که مستقلین و معتدلین در آن حضور داشته باشند بنده قطعا مشارکت خواهم داشت زیرا معتقدم به دور از افراط و تفریط و با رعایت اخلاق و تدین اسلامی باید پیش رفت. 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: