کد خبر: ۶۶۴۳۳۳
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۹
تعداد بازدید: ۴۳۵
مدیرکل امور فرهنگی هنری وزارت آموزش و پرورش تشریح کرد
مدیرکل امور فرهنگی هنری وزارت آموزش و پرورش ضمن تاکید بر اینکه هیچ اردویی بدون رعایت دستورالعمل بازدیدها و اردوها برگزار نمی‌شود گفت: برگزارکنندگان اردوها در مناطق مختلف،‌ باید مجوز لازم را از مراجع مربوطه داشته باشند. ما تمام تلاش خود را برای رصد اردوها انجام می‌دهیم.
نحوه نظارت آموزش و پرورش بر اردوهای تابستانی دانش‌آموزانبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا، مهدی علی اکبرزاده درباره نحوه نظارت بر اردوهای دانش آموزی در تابستان امسال به منظور پیشگیری از بروز حوادث اردویی و جاده‌ای اظهار کرد: نظارت در زمینه ترابری دانش‌آموزان برای اردوها با توجه به دستورالعمل اردوها همواره صورت می‌گیرد. در این میان وقوع برخی اتفاقات و حوادث اجتناب ناپذیر بوده و ممکن است در هر شرایطی و برای هر زمینه کاری رخ دهد.

وی افزود: امسال به صورت جدی از پلیس راه، عوامل نیروی انتظامی و دانش‌آموزان همیار پلیس در اتوبوس‌ها استفاده می‌کنیم.

مدیرکل امور فرهنگی هنری وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه نظارت بر رانندگان اتوبوس‌های اردویی نیز با قوانین خاصی که پلیس راهنمایی و رانندگی در نظر گرفته است انجام می‌شود گفت: نظارت به حد کافی و در حدی که باید، انجام می‌شود و ما دستورالعمل آن را توزیع کرده‌ایم.

علی اکبرزاده با تاکید بر اینکه هیچ اردویی بدون رعایت دستورالعمل بازدیدها و اردوها برگزار نمی‌شود گفت: برگزارکنندگان اردوها در مناطق مختلف،‌ باید مجوز لازم را از مراجع مربوطه داشته باشند. ما تمام تلاش خود را برای رصد اردوها انجام می‌دهیم.

وی افزود: برای برپایی اردوهای ملی در تابستان امسال نیز تدابیر لازم را انجام داده‌ایم. در تابستان سی و چهارمین دوره مسابقات فرهنگی و هنری در اردوگاه نیشابور، اردوی دانش‌آموزان مناطق مرزی در تهران، اردوی شورای برتر دانش آموزی در اصفهان و جشنواره دستاوردهای کانون‌های فرهنگی و تربیتی استان‌ها در تهران برگزار می‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: