کد خبر: ۶۶۴۲۲۱
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۷
تعداد بازدید: ۴۸۵
سلیم الجبوری رئیس مجلس نمایندگان عراق در تماس تلفنی با رئیس مجلس شورای اسلامی انتخاب مجدد وی به این سمت را تبریک و تهنیت گفت.
به گزارش خبرداغ از اداره کل بین الملل مجلس شورای اسلامی، سلیم الجبوری رئیس مجلس نمایندگان عراق ظهر امروز -سه‌شنبه- در این گفت‌وگوی تلفنی با علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به مناسبات دوستانه دو کشور در مورد ارتباط هر چه بیشتر مجالس ایران و عراق و رایزنی و مشورت در مسائل دوجانبه و منطقه‌ای از جمله مبارزه با تروریسم تاکید کرد.
رئیس مجلس نمایندگان عراق ابراز اطمینان کرد: روابط دوستانه فیمابین دو کشور از جمله مناسبات پارلمانی طی دوره کنونی مجلس شورای اسلامی هرچه بیشتر توسعه و گسترش یابد.

** گسترش مناسبات و همکاری‌های ایران و عراق تداوم می یابد
لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی نیز در این گفت‌وگو ضمن قدردانی از تماس تلفنی رئیس مجلس عراق، با اشاره به مناسبات دوستانه و خوب دو کشور گفت: گسترش مناسبات و همکاری‌های دو کشور در دوره جدید مجلس تداوم خواهد یافت و پس از تشکیل گروه‌های دوستی پارلمانی و بین‌المجالس اسلامی، ارتباط و همکاری‌های پارلمانی در مجامع منطقه‌ای و بین‌المللی ادامه می‌یابد.
رئیس مجلس همچنین با تأکید بر تداوم حمایت همه‌جانبه جمهوری اسلامی ایران از دولت و ملت عراق به ویژه در مبارزه با تروریست‌های تکفیری گفت: امیدوارم هر چه زودتر ملت و دولت عراق در مبارزه با تروریسم به پیروزی رسیده و عراق را از شر این پدیده شوم رها و آزاد کنند.
به گزارش ایرنا، علی لاریجانی نماینده مردم قم در جلسه علنی امروز -سه شنبه- مجلس با 237 رای، رئیس نخستین سال دهمین دوره مجلس شورای اسلامی شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: