کد خبر: ۶۶۴۲۰۵
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۰
تعداد بازدید: ۷۵۲
قهرمان نشدن استقلال در جام حذفی، آنقدر برای افشارزاده دردناک بود که او دست به یک افشاگری بزرگ بزند.
به گزارش خبرداغ،پروسه انتخاب مربی فصل قبل استقلال، از نقل و انتقالات این تیم عجیب‌تر بود. استقلالی‌ها ابتدا با منصوریان توافق کردند، بعد استیماچ را به ایران آوردند و در شرایطی که به نظر می‌رسید همه چیز برای مربیگری او آماده است، با مظلومی قرارداد بستند. افشارزاده که همیشه در مصاحبه‌های از حمایت بدون دخالت وزارت ورزش حرف میزد، بعد از شکست در فینال حذفی آنقدر عصبانی شد که دست به افشاگری بزرگی بزند. افشاگری علیه محمود گودرزی، وزیر جنجالی که اتفاقا رابطه نزدیکی با افشارزاده دارد.

 

افشارزاده پس از بازی، به هواداران گفته هیچ قصدی برای انتخاب مظلومی نداشته و با تلفن مستقیم وزیر، او را انتخاب کرده است: «علیرضا منصوریان نیامد و ما با استیماچ توافق کرده بودیم، نمى‌دانم چه شد که یکهو مظلومى سرمربى شد. از چند جهت به من فشار وارد شد. من قصد انتخاب او را نداشتم تا اینکه در نهایت آقاى گودرزى تماس گرفت و گفت با مظلومی صحبت کنم. وقتى به مظلومى زنگ زدم، ده دقیقه بعد داخل اتاقم بود!»

 

وزارت ورزش گودرزی در سال‌های اخیر، به ضدیت با مربیان خارجی متهم بوده و اول فصل هم متهم ردیف اول بسته شدن پرونده استیماچ در استقلال بود. این بار نه رسانه‌ها و مخالفان وزیر، که نزدیک‌ترین فرد به او در مدیریت باشگاه استقلال گودرزی را به دخالت مستقیم در رد کردن مربی خارجی و استخدام مظلومی متهم کرده است. پرونده وزیری که توانسته طی حدود 3 سال بین طرفداران پرسپولیس، استقلال، تراکتورسازی و دیگر تیم‌های ایرانی، به یک اندازه منفور شود!

 

آی اسپورت

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
majid
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
0
0
|۱۴:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱00 پاسخ
:
پارسال این موقع گفتی وقتش رسیده به استقلال سروسامان بدیم و چه کسی بهتر از مظلومیی..اقای نجف نژاد فقط لطف کن از استقلال پرتشو بیرون.این وزیر نسبتا محترم حاضر نیست شماروتغیر بده.متاسفم که معلوم نیست پشتتون به کی گرمه که وزیر هم جرات نمیکنه شماروبندازه بیرون...اقای وزیر نسبتا محترم لطف کن کل هیت مدیره استقلالو بنداز بیرون.اخه این تیم تا کی داخلش لابی گری باشه.ما یک هیت مدیره بی حاشیه میخوایم.مایک کمیته فنی امثال اقای حسن روشن میخوایم.مایک مدیرعامل موفق مثل واعظ اشتیانی میخوایم که کسی جرات نکنه از دست ایشون واسه تیم حاشیه درست کنه.. اخه این لابی گریا تاکی... لطفا توجه کنید.اقای وزیر حداقل بخاطر اون دنیاتون که شده این حق الناسه گردنه شماست که یه مشت بی لیاقتو هیت مدیره استقلاا کردید.. اینا خودشون باهم مشکل دارن بعد اینارویک مجموعه قراردادی. واقعا که. جای تاسف داره که وزیر توجه نمیکنه.تاااسف مجید نامجومطلق
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: