کد خبر: ۶۶۴۲۰۳
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۲
تعداد بازدید: ۶۱۴
نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: فراکسیونی جدید با محوریت علی لاریجانی تشکیل خواهد شد.

به گزارش خبرداغ،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا با بیان این مطلب افزود: مردم در انتخابات 7 اسفند حرف های زیادی زدند اما برخی یا نمی خواهند یا نشنیدند.
وی با بیان اینکه مردم در 7 اسفند گفتند در کشور چیزی به نام تندروی را قبول نداریم، تصریح کرد: در هر دو جریان امید و فراکسیون ولایت که هر دو به ولایت فقیه معتقد هستند، متاسفانه افراطی گری و تندروی هایی وجود دارد که برخلاف میل و مطالبات مردم ایران است، و سخن خود را به صورت های مختلف به گوش نمایندگان رساندند که یکی از این موارد، ناخرسندی مردم از هیات رییسه موقت بود.
این نماینده مورد حمایت لیست امید شهر رشت، تصریح کرد: مصمم هستیم فراکسیونی آرام، به دور از تندروی و مستقل در مسیر فرامین و دستورات رهبرمعظم انقلاب که فارغ از هیاهوهای جریانات سیاسی باشد و باید گفت که پس از اعلام این مطلب بسیاری از نمایندگان از تشکیل این فراکسیون استقبال کردند.
وی با اشاره به اینکه شب گذشته در جلسه فراکسیون ولایت برخی از نمایندگان عضو ، سخنان بسیار تندی داشتند، گفت: فراکسیون جدید به زودی تشکیل خواهد شد و مورد استقبال بسیاری از نمایندگان قرار گرفته است و بسیاری از نمایندگان برای حضور در این فراکسیون مراجعه کرده اند.
جعفرزاده تصریح کرد: این بوی تندی که از رفتار برخی ها به مشام ما می خورد با مشی اعتدالی در تضاد است؛ بنابراین فراکسیونی از اعتدالیون، مستقلین، اعتدالیون اصلاح طلب، اعتدالیون اصولگرا تشکیل شده تا تمامی معتدلین دو جناح سیاسی زیر چتر آن جمع شوند.
وی در پاسخ به اینکه آیا لاریجانی رییس این فراکسیون خواهد بود، افزود: گزینه اول ما برای ریاست این فراکسیون لاریجانی است اما چون وی معذوریت هایی دارد و نمی تواند رییس باشد، شاید فرد دیگری رییس این فراکسیون شود ولی قطعا محوریت این فراکسیون با لاریجانی خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: