کد خبر: ۶۶۴۱۵۴
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۷
تعداد بازدید: ۵۳۶
پیشکسوت فوتبال کشورمان از عدم جوانگرایی در فوتبال ایران ابراز ناراحتی کرد.
درخشان: چرا بازیکن 17 ساله در فوتبال ایران لیگ برتری نمی شود؟به گزارش خبرداغ به نقل از کاپ، حمید درخشان درباره عدم جوانگرایی در فوتبال کشورمان بیان داشت: جوانگرایی در فوتبال کشورمان نیاز به ثبات مدیریتی و مربیگری دارد و این موضوعی است که در تمام دنیا بعنوان سمبلی از جوانگرایی نام برده می شود اما در فوتبال ایران مربیان به فکر نتایج هستند. میدانند اگر نتیجه نگیرند مدیران آنها را اخراج می کنند پس هیچگاه به فکر جوانگرایی و پایین آمدن میانگین سن بازیکنان کشورمان نیستند.
وی افزود: در فوتبال اسپانیا بازیکن 16 و 17 ساله با تمامی امکانات به اوج خود می رسد و پس از آن در تیمهای بارسلونا و رئال مادرید توپ می زند اما در ایران اینطور نیست و 7 الی 8 بازیکنی که در تیمهای لیگ برتری جذب شدند تمامی روی هوش و ذکاوت خود بوده است. امیدوارم روند جوانگرایی در فوتبال کشورمان بیشتر نمود پیدا کند تا بتوانیم در آینده ای نزدیک تیم ملی جوانی را داشته باشیم.
درخشان در پایان گفت: از اینکه مراسم انتخاب برترینها انجام شده است بسیار خوشحالم اما امیدوارم این مراسم ها بیشتر از گذشته انجام شود تا بتوانیم به مربیان جوان کشورمان و سرانجام فوتبال ایران کمک کنیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: