کد خبر: ۶۶۴۱۴۹
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۷
تعداد بازدید: ۱۲۲۵
برانکو یکی از گزینه هایش را از دست داد؛
گزینه جدی پرسپولیس ممکن است به زودی سر از تیم رقیب در آورد.
یکی از گزینه های اصلی برانکو به استقلال نزدیک کردبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیـوز، یکی از بازیکنانی که برای فصل جدید نامش در لیست برانکو ایوانکوویچ دیده می شود، وحید امیری هافبک ملی پوش نفت تهران است.
 
این بازیکن در فصل های اخیر جزو بهترین های تیمش بوده و در تیم ملی نیز توانسته جایگاه نسبتا ثابتی برای خود پیدا کند و به همین دلیل مشتریان زیادی دارد.
 
امیری در مذاکرات اولیه با قرمزها به توافقاتی دست یافته اما مشکل اصلی او حضور بازیکنی مثل امید عالیشاه در پست خودش است.
 
مدیران پرسپولیس در مذاکرات با امیری از احتمال ترک تیم توسط عالیشاه سخن گفته اند اما برانکو به این بازیکن نیاز دارد و ممکن است عالیشاه بماند و در این صورت امیری بعید است که حضور در جمع قرمزها را بپذیرد.
 
از سوی دیگر امیری رابطه خوبی با علیرضا منصوریان دارد، گزینه ای که احتمالا سرمربی جدید آبی ها خواهد بود و با توجه به کمبود هافبک خلاق در استقلال احتمال حضور امیری در این تیم کم نیست.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: