کد خبر: ۶۶۴۱۳۳
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۹
تعداد بازدید: ۴۵۹
معاون اول قوه قضائیه در جمع خبرنگاران اعلام کرد:
معاون اول قوه قضائیه از بازداشت 19 نفر از اعضای شورای شهر و مدیران شهرداری تبریز خبر داد و گفت:‌ در این پرونده 31 نفر تحت تعقیب قرار گرفته‌اند که 19 نفر بازداشت و بقیه با قرار وثیقه آزاد شدند.
بازداشت 19 نفر از اعضای شورای شهر و مدیران شهرداری تبریز/ صدور حکم برای جهرمی و 40 نفر دیگر در پرونده فساد 3 هزار‌میلیاردیبه گزارش خبرداغ به نقل ازآفتاب، حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای  در پاسخ به سوال فارس درباره انتشار اخباری مبنی بر بازداشت برخی از اعضای شورای شهر تبریز گفت:‌ بر اساس اطلاعاتی که از دادستان گرفتم در این پرونده 31 نفر تحت تعقیب قرار گرفتند که برای 19 نفر قرار بازداشت صادر شده و بقیه افراد با قرار وثیقه آزاد شدند.

 وی همچنین در پاسخ به  اینکه حکم جهرمی در پرونده فساد 3 هزار میلیاردی صادر شده است یا نه، گفت:‌ بله‌، کلاً احکام چهل و چند نفری که در این پرونده بودند صادر شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: