کد خبر: ۶۶۴۱۲۹
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۰
تعداد بازدید: ۴۷۲
دردسر شجاع برای انتقال از سپاهان به جمع سرخپوشان؛
پرسپولیسی‌ها دیروز از طریق مدیر برنامه‌های بازیکن سپاهان برای او پیغام فرستادند که «خودت رضایتنامه‌ات را بگیر».
آخرین پیغام پرسپولیس برای بازیکن مدنظر برانکو؛ خودت رضایتنامه بگیربه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیـوز، علیرغم مخالفت های پی در پی باشگاه سپاهان، پرسپولیسی‌ها هنوز از جذب شجاع خلیل‌زاده ناامید نشده‌اند اما دیگر حوصله مذاکره با اصفهانی ها را ندارند. به همین خاطر از شجاع خواسته‌اند که رضایتنامه‌اش را خودش از باشگاه اصفهانی بگیرد.
 
سپاهانی‌ها هر روز یادآوری می‌کنند که رضایتنامه خلیل‌زاده را به هیچ قیمتی صادر نخواهند کرد و این بازیکن هم که در میانه‌های فصل قراردادش به آخر می‌رسد، گفته حاضر به تمدید قرارداد نیست.
 
خلیل‌زاده تصمیم گرفته به پرسپولیس برود اما قرارداد با سپاهان دست و پایش را بسته و پرسپولیسی‌ها هم دیروز از طریق مدیر برنامه‌های این بازیکن برای او پیغام فرستادند که «خودت رضایتنامه‌ات را از سپاهان بگیر».
 
حالا خلیل‌زاده به صرافت افتاده تا هر طور شده رضایتنامه‌اش را بگیرد. حتی شنیدیم به همین دلیل با مدیرعامل باشگاه اصفهانی درگیر هم شده است؛ البته درگیری لفظی.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: