کد خبر: ۶۶۴۰۴۸
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۸
تعداد بازدید: ۴۲۹
رئیس جمهور: مدعیان خادمی حرمین شرفین شیوه ای کودکانه برای سد کردن راه حج به کار بردند / وجود اختلاف در میان ارکان کشور توهم است؛ رهبری محور وحدت هستندرییس جمهوری با بیان اینکه «ولایت فقیه، خیمه اتحاد و هدایت در سخت ترین شرایط بوده و است»، تاکید کرد: وجود اختلاف در میان قوا و ارکان کشور توهم است؛ رهبری محور وحدت هستند.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی عصر دوشنبه در دیدار علما، ایثارگران و برگزیدگان استان آذربایجان غربی اظهار کرد: سیره امام خمینی (ره) راه استقلال و آزادی را مشخص کرد و رهبر معظم انقلاب به شایستگی آن را ادامه دادند.

روحانی با اشاره به اینکه اتحاد و یکدلی اقوام و مذاهب در آذربایجان غربی، الگوی اتحاد در ایران اسلامی و نماد ریشه واحد مردم است، گفت: همه اقوام و مذاهب در جنگ و صلح مطیع ولایت فقیه بوده اند.

به گزارش انتخاب، روحانی در بخش دیگری از سخنان خود به مانع تراشی عربستان در مسیر حج زائران ایرانی اشاره کرد و افزود: شیوه کودکانه مدعیان خادمی حرمین شرفین برای سد کردن راه خدا و حج و ترویج بی ثباتی در منطقه، تامین خواست رژیم صهیونیستی است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: