کد خبر: ۶۶۳۹۷۹
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۹
تعداد بازدید: ۳۴۰
سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت: اعضای این فراکسیون برای ریاست مجلس دهم نامزدی نخواهند داشت.
وکیلی :فراکسیون امید برای ریاست مجلس دهم نامزدی نخواهد داشتبه گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا محمد علی وکیلی با اشاره به جلسه امروز -دوشنبه- این فراکسیون افزود: بر اساس مصوبه ای که قبل از برگزاری انتخابات برای هیات رییسه دائم مجلس داشتیم مقرر شد که فراکسیون امید برای انتخاب ریاست مجلس دهم، کاندیدایی نداشته باشد.
وی افزود: در این جلسه علی مطهری و مسعود پزشکیان به عنوان نامزدهای این فراکسیون برای نواب رییسی مجلس و محمد قسیم عثمانی،‌ پروانه مافی و مهدی شیخ نیز به عنوان نامزدهای ناظر مجلس انتخاب شدند.
این منتخب مجلس ادامه داد: همچنین بنده، سهیلا جلودارزاده،‌ رمضانعلی سبحانی‌فر،‌ علیرضا رحیمی، علی‌اصغر یوسف‌نژاد و عبدالکریم حسین‌زاده برای نامزدی دبیری هیات رئیسه مجلس دهم از سوی فراکسیون امید انتخاب شدیم.
منتخبان مجلس دهم روز گذشته 12 عضو هیات رییسه موقت مجلس دهم را انتخاب کردند. انتخابات هیات رییسه دائم مجلس، چهارشنبه هفته جاری برگزار می شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: