کد خبر: ۶۶۳۹۶۸
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۸
تعداد بازدید: ۱۳۱۴
کنعانی زادگان؛
مدافع فصل گذشته ملوان انزلی گفت: مدیر برنامه هایم دو پیشنهاد خارجی هم دریافت کرده است اما همه این ها به نظر باشگاه پرسپولیس منوط خواهد بود.
اگر پرسپولیس مرا بخواهد بی‌خیال دو پیشنهاد خارجی‌ام می‌شومبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیـوز، حسین کنعانی زادگان درباره تعیین وضعیت خود برای فصل آینده با پرسپولیس اظهار داشت: من با پایان دوران خدمتم بازیکن پرسپولیس هستم.البته هنوز از سوی باشگاه با من صورت نگرفته است و ظاهرا نوبت من نشده است.
 
وی درباره اینکه دراین شرایط وضعیتش به کجا می رسد گفت:نمی دانم  باید با باشگاه پرسپولیس صحبت کنم که ببینم اصلا من را می خواهند یا نه.پس از آن می توانم به صورت دقیق تر صحبت کنم.در این میان مدیر برنامه هایم دو پیشنهاد خارجی هم دریافت کرده است اما همه این ها به نظر باشگاه پرسپولیس منوط خواهد بود.
 
کنعانی زادگان خاطرنشان کرد:به هر حال من به پرسپولیس علاقه زیادی دارم و فکر می کنم این را بارها و بارها بیان کردم.با این وجود امیدوارم وضعیتم برای فصل آینده هر چه سریعتر روشن شود چون اهداف بزرگی در سر دارم که به آینده ورزشی ام مربوط می شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: