کد خبر: ۶۶۳۹۶۶
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۲
تعداد بازدید: ۵۸۳
سرمربی سابق تیم فوتبال فولاد خوزستان به تراکتورسازان برنامه داد.
اسکوچیچ به تراکتور برنامه دادبه گزارش خبرنگار خبرداغ در حالی که از تراکتورسازی خبری مبنی بر تمدید قرارداد امیر قلعه نویی منتشر شد، مسئولان باشگاه تراکتورسازی اعلام کردند، که احتمال حضور گزینه های دیگری وجود دارد.

براین اساس از باشگاه پرهوادار  تراکتورسازی خبرمی رسد که مسئولان تیم فوتبال تراکتورسازی اسکوچیچ سرمربی سابق فولاد خوزستان برنامه خواسته اند.
گفته می شود ، برنامه تحویل  داده شده اسکوچیچ برای تصمیم گیری به هیئت مدیره تقدیم شده تا تصمیم گیری در باره وی صورت گیرد.

رئیس اصفهانی جام را به اصفهانی ها داد


آبی ها دستشان از هر جامی کوتاه ماند / فغانی همچنان مغضوب تبریزی ها

جام حذفی با تحقیر تیم فوتبال استقلال تهران به پایان رسید تا دست آبی های پایتخت به هیچ جامی نرسد.

پس از پایان دیدار نهایی جام حذفی که شب گذشته در خرمشهر برگزارشد. تیم فوتبال استقلال تهران و ذوب آهن در یکصد و بیست دقیقه بازی آنچنان سرد وبی روح بازی کردند ، که فوتبال دوستان را به شدت آزار داد. دو تیم خوب لیگ برتر کشورمان به قدری دور از ذهن و کسل کننده بازی کرد که شاید کمتر کسی این دیدار را دیده باشد.
خلاصه اینکه اگر این دیدار با برد یکی از تیم ها خاتمه نمی یافت. چه بسا از شبکه ها پخش نمی شد، فوتبال دوستان چیزی را از دست نمی دادند. خلاصه اینکه ذوب برد و استقلال مظلومی که بعد از این بازی نسخه خود را پیچیده می دید هیچ جامی را تصاحب نشد ودستش به هیچ جامی نرسید.
در روزی که کل تبریز هوادار استقلال تهران بود ، اما این تیم با ارائه بازی ضعیف و خسته کننده باعث ناامیدی پرشورها شد. چرا که باخت برابر ذوب آهن امید تراکتوری ها را  برای آسیایی شدن نقش برآب ساخت.
همچنین اینکه همه جام حذفی با حضور اصفهانی ها به پایان رسید. چرا که رئیس اصفهانی فدراسیون فوتبال جام را به تیمی اصفهانی داد، تیمی که برابر العین نتیجه را به شکل عجبیی واگذار کرد و همین تیم بود که در اهواز با باخت برابر مانع از قهرمانی سرخ پوشان پایتخت شد . نکته دیگر اینکه زمانی ذوب آهن قهرمان جام حذفی شد. مسئولان تیم از رشادتهای مردم خرمشهر یاد می کردند اما قبل از دیدار حتی حاضر نبودند در این شهر به میدان بروند چرا که امکانات این شهر را کافی نمی دانستند. مگر رزمندگان هشت سال دفاع مقدس با چه امکاناتی این شهر رافتح کردند. آقایان بهتر نیست یه کم دست از دو رویی برداریم.
همچنین نکته دیگر اینکه فغانی داوری که جام را  از تبریز به اصفهان برد می توانست دل مردم تبریز را به دست آورد و تراکتو ر را آسیایی کند اما نشد و این داور همچنان مغضوب تبریزی ها باقی ماند.
خلاصه اینکه جام حذفی با همه فراز و نشیب هایش و ناکامی استقلال و قهرمانی ذوب آهن به پایان رسید وباید گفت این تراکتور بود که با این همه هوادار پرشور امسال آسیایی نیست واینکه به امید موفقیت تیم های دیگر ننشیند.

انتهای پیام /

خدیجه خدائی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: