کد خبر: ۶۶۳۹۵۳
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۵
تعداد بازدید: ۴۲۷
دوست دارم جایی باشم که بازی کنم
دروازه بان فصل گذشته تیم تراکتورسازی اعلام کرد بابت نیم فصل نیمکت نشینی در این تیم ناراحت است.
همامی: از قلعه‌نویی ناراحت نیستمبه گزارش خبرداغ به نقل از ورزش سه، مسعود همامی درباره نیم فصلی که در تراکتورسازی حضور داشت، می گوید: من در نیم فصل قصد جدایی از تیم پاس همدان را داشتم که پیشنهاد تراکتورسازی به من رسید. وقتی با امیر قلعه نویی صحبت کردم، تصمیم گرفتم به این تیم بیایم. به هر حال شرایط طوری پیش رفت که نتوانستم برای تراکتورسازی بازی کنم.

او ادامه می دهد: نیم فصل نیمکت نشینی در تراکتورسازی برای من دشوار بود اما به هر حال کنار آمدم. اعتراضی به این موضوع ندارم و به نظر قلعه نویی احترام می گذارم ولی واقعا از اینکه بازی نمی کردم، ناراحت بودم. البته ناراحتی ام از امیر قلعه نویی نیست چون در هر تیمی بودم به نظر سرمربی احترام گذاشتم.

همامی درباره آینده اش می افزاید: واقعیت این است که هنوز از باشگاه تراکتورسازی کسی با من تماس نگرفته است. فعلا مشغول استراحت هستم و نمی دانم چه تصمیمی باید بگیریم. پیشنهاد خاصی هم به دستم نرسیده است. با این حال دوست دارم در جایی باشم که بتوانم بازی کنم و امیدوارم هرچه خیر است، برایم پیش بیاید.
 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: