کد خبر: ۶۶۳۹۵۰
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۵
تعداد بازدید: ۱۱۲۹
بمب خبری سوشا رفتنی شد
سوشا مکانی دروازه‌بان جنجالی پرسپولیس چند روزی در مجارستان بود اما این روزها به اتریش رفته است تا تعطیلات خود را در آنجا بگذراند.
سورپرایز نقل و انتقالاتی/ اولین جداشده پرسپولیس در آستانه پیوستن به یک تیم خارجیبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیـوز، سوشا فصل سختی را در پرسپولیس سپری کرده و حالا به دنبال این است که بتواند به یک تیم اروپایی ملحق شود.
 
مکانی در اتریش دنبال کارهای فوتبالی است تا به یک تیم ملحق شود. البته شنیده‌ها حکایت از آن دارد که مکانی از اتریش پیشنهاد خاصی ندارد و پیشنهاد اصلی‌اش از یکی از کشورهایی است که در دریای شمال قرار دارد.
 
در هر صورت انگار باید انتقال سوشا به یک تیم خارجی را جدی گرفت. البته برای او سخت است که بتواند به لیگ حرفه‌ای یک کشور برود و هیچ بعید نیست مقصدش یک تیم دسته دومی باشد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۰
0
0
چه لیگ پیشرفته ای داریم ما،،همه از اروپا پیشنهاد دارن!!
استاد مکانی هم لژیونر می شود..!
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: