کد خبر: ۶۶۳۸۳۸
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۲
تعداد بازدید: ۳۴۹
خبرسازی جدید دلواپسان علیه دولت روحانی؛
مقام آگاه در واکنش به شایعه بازداشت دستیار ویژه رییس جمهوری گفت: برخی افراد و رسانه ها آرزوهایشان را در قالب خبر منتشر می‌کنند، آقای حسین فریدون در دفتر کارش حضور دارد و در حال آماده سازی مقدمات سفر رییس جمهوری به آذربایجان غربی است.
حجت الاسلام و المسلمین محمدجعفر منتظری در پاسخ به سوالی در خصوص ادعاهای مطرح شده مبنی بر بازداشت یکی از مسئولین نهاد ریاست جمهوری به خبرگزاری ایرنا گفته است: پس از انتشار این مطالب، موضوع مورد بررسی قرار گرفت و مشخص شد که این ادعا صحت ندارد.

به گزارش آفتاب، بعد از ظهر امروز حجت‌الاسلام منتظری در پایان یک برنامه خبری، در حالیکه که قصد داشت جمع خبرنگاران را ترک کند با سوال شیطنت‌آمیز یک خبرنگار مبنی بر شایعه بازداشت حسین فریدون مواجه شد و  بدون توجه به این سوال مسیر خود را ادامه داد. همین موضوع باعث تولید اخبار شیطنت آمیز برخی رسانه‌های جریان خاص شد تا چنین القا کنند که دادستان بازداشت حسین فریدون را تایید کرده است.

یکی از خبرگزاری‌ها در پی این خبر با یکی از مسوولان نهاد ریاست جمهوری تماس گرفت تا موضوع را پیگیری کند. این مقام آگاه در واکنش به شایعه بازداشت دستیار ویژه رییس جمهوری به خبرگزاری برنا گفته است: برخی افراد و رسانه ها آرزوهایشان را در قالب خبر منتشر می‌کنند، آقای حسین فریدون در دفتر کارش حضور دارد و در حال آماده سازی مقدمات سفر رییس جمهوری به آذربایجان غربی است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: