کد خبر: ۶۶۳۸۳۶
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۲
تعداد بازدید: ۴۷۶
مشاور فرهنگی رئیس‌جمهور در صفحه‌ تونیترش توضیحاتی را پیرامون توئیت چند روز قبلش درباره سردار سلیمانی منتشر کرد و نوشت:"آن پست دلنوشته‌ای است حاصل تاثر از سخنرانی آسمانی حاج قاسم و دلسوزی مشفقانه‌ای است در مورد آقا‌محسن‌ها و آقا‌باقرها. ما همه مدیون رشادت سردارانمان هستیم اما جفایی بزرگتر از آن نیست که شخصیت‌های فراملی خود را به کشاکش سیاست‌ورزی‌های روزمره بکشانیم."

به گزارش انتخاب، آشنا در توئیت قبلی خود نوشته بود: "بگذاریم حاج قاسم در قله اسطوره‌ای دفاع از حریم و حرم بماند؛ نگذاریم او را چون محسن و باقر به کارزار کلید و گازانبر بکشانند."
توئیت جدید مشاور‌رئیس‌جمهور در مورد سردارها؛ حاج قاسم، آقا‌محسن‌ و آقا‌باقرها را به کشاکش سیاست‌ورزی‌های روزمره نکشانیم + عکس

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
موسی
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۹
0
0
آشنا جان، می شه این دلنوشته هات را یکجوری بنویسی، یکجوری واضح که بعدا مجبور نباشی دوبرابر تعداد کلمات قبلی خرج کنی تا یک کمی بهترش کنی، یک دوره بر کرسی نشستین، غنیمت بشمارین، خدمت کنین، و هی توئیت سیاسی نزنین و....
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: