کد خبر: ۶۶۳۸۲۵
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۱
تعداد بازدید: ۵۳۰
خرمشهر آزاد شد ولی ما اسیر کی روشیم؛
هواداران دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال تهران بنری با خود به ورزشگاه خرمشهر برده اند که در آن علیه سرمربی پرتغالی تیم ملی موضع گرفته اند.
به گزارش خبرداغ، سید مهدی رحمتی اولین بازیکنی بود که به چمن ورزشگاه خرمشهر قدم گذاشت تا سکوهای غالبا آبی این ورزشگاه را منفجر کند.

 

رحمتی بعد از ورود به زمین مسابقه به جای روند عادی تمرین‌، به سراغ سکوها رفت و در زمین دورافتخار زد تا پاسخِ تشویق‌ها را بدهد.

 

علاوه بر هیاهوی حمایت از رحمتی در شعارها، بنرهایی شبیه به این تصویر نیز علیه کارلوس کی‌روش در ورزشگاه به نمایش درآمدند تا ثابت شود رحمتی محبوب‌ترین بازیکن این فینال و فرمانده جنگ تیمش در خرمشهر خواهد بود.

 

او که نقش پررنگی در رسیدن استقلال به فینال جام حذفی داشته، در لحظات کلیدی این مسابقه حساس می‌تواند کمک بزرگی برای آبی‌ها باشد. او برای راضی‌نگه‌داشتن هواداران پرشمارش، به این قهرمانی نیاز دارد.

 

جامی که احتمالا جمله‌های روی بنرهای اعتراض‌آمیز در دوگانه کی‌روش - رحمتی را تندتر خواهد کرد.

 

 عکس/ بنر هواداران دوآتشه رحمتی علیه یک سرمربی

آی اسپورت
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: