کد خبر: ۶۶۳۸۱۵
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۱
تعداد بازدید: ۳۰۸
سه فصل اخیر امید ابراهیمی در سپاهان و استقلال، بدون جام بوده و شاید امشب، آخرین فرصت او برای قهرمانی قبل از سفر به قطر باشد.
پایان سال‌های ناکامی امید‍: خداحافظی با جام؟به گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،برای امید ابراهیمی و سپاهانی که عادت به قهرمانی‌های پرتعداد داشتند، لیگ سیزدهم یک کابوس بزرگ بود. سپاهان در لیگ چهارم شد، از جام حذفی کنار رفت و حتی به سهمیه آسیایی نرسید. ابراهیمی برای رسیدن به رویاهایش به تهران سفر کرد و دو سال حضور او در استقلال، با وجود هفته‌ها صدرنشینی فقط یک بار ششمی و یک بار سومی به همراه داشت.

 

ابراهیمی احتمالا به زودی به قطر سفر می‌کند و با الاهلی قرارداد می‌بندد. جایی که تیمش، شانس زیادی برای قهرمانی ندارد و احتمالا چند سال دیگر را هم باید بدون جام بگذراند. برای امید استقلال، امشب آخرین فرصت قهرمانی و تجربه دوباره لذتی است که تا سه سال قبل، برایش عادت شده بود.

 

لیگ دوازدهم، سپاهان و ابراهیمی در تهران با شکست پرسپولیس قهرمان جام حذفی شدند و این فصل ابراهیمی می‌تواند با قهرمانی در خرمشهر، برای دومین بار به این جام برسد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: