کد خبر: ۶۶۳۷۲۰
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۲
تعداد بازدید: ۳۳۶
رئیس سازمان مدارس غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش گفت: مراکز غیردولتی پرورشی در کشور راه‌اندازی می‌شوند.
راه‌اندازی مراکز غیردولتی پرورشی/ عده‌ای به دنبال تخریب آموزش‌وپرورش هستندبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین ، مرضیه گرد در جلسه شورای آموزش و پرورش استان کرمان با اعلام این خبر گفت: آموزش و پرورش، مهمترین دستگاه اجرایی کشور است که با انجام کار فرادستگاهی نقش موثری در توسعه فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی کشور دارد.

او از قانون شورای آموزش و پرورش و قانون مدارس غیردولتی به عنوان مترقی‌ترین قانون‌ها نام برد و گفت: شورای آموزش و پرورش از مهمترین شوراها است، زیرا از بالاترین مقام اجرایی تا نزدیک ترین افراد به مردم در این شورا نقش دارند.

گُرد تربیت انسانهایی متعهد، مترقی و عالم را لازمه توسعه کشور دانست و اذعان کرد: نقش موثر آموزش و پرورش در توسعه و تعالی کشور انکار ناپذیر است.

معاون وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه مردم باوری و راستگویی به مردم، مهترین شعار دولت تدبیر و امید است، گفت: استفاده از مشارکت‌های مردمی در آموزش و پرورش یک امر حیاتی و اجتناب ناپذیر است.

گُرد از انعقاد تفاهم نامه همکاری با شورای عالی استان ها، سازمان مدیریت برنامه ریزی و وزارت مسکن در راستای رفع مشکلات مدارس و مراکز غیر دولتی نیز خبر داد، گفت: عده‌ای که به دنبال تخریب آموزش و پرورش در بخش خصوصی سازی هستند، باید بدانند کیفیت بخشی به فعالیت های آموزشی و پرورشی، مهمترین هدف آموزش و پرورش از خصوصی سازی مدارس است.

او از طرح خرید خدمات آموزشی به عنوان یک رویکرد جدید در بحث مشارکت‌های مردمی آموزش و پرورش نام برد و گفت: با اجرای این طرح کمبود نیروی انسانی متخصص از قبیل مربی پرورشی، بهداشت و تربیت بدنی در مدارس مجری طرح رفع و بر اساس بررسی‌ها کیفیت بخشی به آموزش در این مدارس محقق شده است.

رئیس سازمان مدارس غیردولتی و توسعه مشارکت های مردمی گفت: آموزش و پرورش استان کرمان یکی از موفق ترین استان‌ها در طرح خرید خدمات آموزشی از لحاظ کمی و کیفی است.

گُرد گفت: فعالیتهای آموزش و پرورش استان کرمان در بحث کیفیت بخشی به فعالیت‌های آموزشی و پرورشی در دوسال اخیر در وزارتخانه چشمگیر است.

او از شورای موسسان به عنوان بازوی توانمند مسئولان آموزش و پرورش نام برد و بیان کرد: استفاده از ظرفیت شورای آموزش و پرورش در راستای کیفیت بخشی به اهداف پرورشی و آموزشی ضروری است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: