کد خبر: ۶۶۳۶۹۶
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰
تعداد بازدید: ۶۳۹
رییس ستاد عمره و عتبات دانشجویی گفت: ثبت‌نام عتبات دانشگاهیان از فردا 10 خرداد از طریق سایت www.labbayk.ir آغاز و تا 25 خرداد ماه ادامه دارد.
ثبت‌نام عتبات دانشگاهیان از فردا آغاز می شودبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدرضا فقیهی در نشست خبری ثبت‌نام پانزدهمین دوره عتبات دانشگاهیان با اعلام این مطلب گفت: قرعه‌کشی از افراد ثبت‌نام شده، روز 29 خرداد انجام می‌شود و علاوه بر مشخص شدن اعزام شوندگان،‌ اسامی تعدادی نیز به عنوان ذخیره اعلام خواهد شد.

وی با اشاره به اعزام 280 کاروان در دوره چهاردهم عتبات دانشجویی، افزود: در این دوره اعزام 330 کاروان پیش‌بینی شده که این اعزام‌ها از اول مرداد ماه آغاز و تا 8 آبان ادامه خواهند داشت.

افزایش 2000 نفری ظرفیت اعزام دانشجو به عتبات
رییس ستاد عمره به عتبات دانشجویی با بیان این که در دوره چهاردهم بیش از 11 هزار و 700 نفر اعزام شده بودند، بیان کرد: در این دوره با پیش‌بینی افزایش ظرفیت 2000 نفری احتمال اعزام 13 هزار و 700 نفر دانشجو و اساتید می‌روند. همچنین در دوره چهاردهم عتبات دانشگاهی از 11 هزار و 700 نفر اعزام شده بیش از 900 نفر آنها اساتید دانشگاه بودند.

فقیهی همچنین اعلام کرد پیش‌بینی می‌شود در این دوره 199 کاروان هوایی و 131 کاروان زمینی اعزام بشوند.

فقیهی همچنین با اشاره به تغییرات این دوره نسبت به دوره گذشته گفت: با هماهنگی بانک ملت کسانی که در این دوره هوایی اعزام شوند یک میلیون و 500 هزار تومان وام قرض‌الحسنه و کسانی که زمینی اعزام شوند یک میلیون تومان وام قرض‌الحسنه دریافت خواهند کرد.

به گفته وی این اولین دوره‌ای است که به اعزامیان هوایی ویژه تعلق می‌گیرد.

وی مهمترین ویژگی اعزام عتبات دانشگاهیان نسبت به دیگر گروه‌ها را برنامه‌های فرهنگی دانست و توضیح داد: برنامه‌های فرهنگی مانند بسته‌های فرهنگی که توسط بانک ملت به دانشجویان اهداء می‌شود و همچنین جلسات پیش از سفر جزو ویژگی‌های عتبات دانشجویان است.

رییس ستاد عمره و عتبات دانشجویان با بیان این که حداقل تا دو سال با اعزامیان هر دوره ارتباط داریم افزود: ارسال مجله، پیامک، ایمیل و همچنین برگزاری همایش‌ها و جلسات پس از سفر جزو برنامه‌های پیش‌بینی شده برای دانشجویان است. همچنین برنامه هایی مانند نام‌نویسی برای سفر اعزامیان به قم، دیدار با آیت‌الله جوادی، اعزام به جمکران و غیره پیش بینی شده است.

وی در پایان درباره هتل‌هایی که دانشجویان اعزامی در آنها مستقر خواهند شد، بیان کرد: هتل افرادی که به صورت هوایی اعزام می‌شوند دارای رتبه "الف" است. همچنین هتل کسانی که به صورت زمینی اعزام می‌شوند نزدیک به حرم خواهد بود اما به دلیل کیفیت نسبتا پایین هتل‌های نزدیک حرم هتل اعزامیان هوایی کمی دورتر از حرم خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: