کد خبر: ۶۶۳۶۹۴
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۲
تعداد بازدید: ۷۶۰
شفیعی و سید جلال با تصمیم باشگاه مذاکره کرده اند نه سرمربی؛
مدافع با تجربه تیم ملی ظهر دیروز با قرمزها به توافق شفاهی دست پیدا کرد و احتمالا امروز قراردادش امضا می شود.
هیچ یک از دو مدافعی که با پرسپولیس توافق کردند در لیست برانکو نیستندبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیـوز، در حالی که استقلالی ها هنوز درگیر فینال حذفی هستند و تازه امشب پرونده فصل شان بسته می شود، پرسپولیسی ها به سرعت در حال جذب بازیکن هستند.
 
سید جلال حسینی در لیست خریدهای برانکو ایوانکوویچ نبود ولی گویا این مربی هم فهمیده در شرایط فعلی نمی تواند این مهره ویژه را از دست بدهد.
 
با وجود آنکه نام محسن بنگر در لیست مازاد قرمزها دیده نمی شود ولی باشگاه این بازیکن را نمی خواهد. همچنین علیرضا نورمحمدی هم در لیست خروجی های پرسپولیس قرار دارد و برانکو باید به جای آنها بازیکنانی به خدمت بگیرد.
 
مدافعان مدنظر برانکو شاجاع خلیل زاده و مرتضی پورعلی گنجی بودند که توافق با باشگاه هیچ کدام از این دو بازیکن صورت نپذیرفت.
 
سید جلال علاقه داشت به این تیم برگردد و باشگاه سرخود مذاکراتی با این بازیکن انجام داد و به توافق رسید. برانکو هم وقتی دید این بازیکن می تواند گره گشای مشکلات باشد گویا از لجبازی دست کشید و با خرید این بازیکن موافقت کرد. احتمالا امروز به صورت رسمی دو طرف قرارداد را امضا می کنند.
 
نکته اینجاست که دیگر مدافعی که پرسپولیسی ها با وی توافق کرده اند یعنی خالد شفیعی مدافع سابق تراکتورسازی هم در لیست برانکو نیست.
 
پرسپولیسی ها در تلاش هستند تا این بازیکن را به خدمت بگیرند و گویا برانکو همچنان مخالف است. البته تمدید قرارداد امیر قلعه نویی با تراکتورسازی باعث شده تا شایعاتی درباره بازگشت خالد به این تیم هم شنیده شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۹
0
0
خیلی خوب است که آدم توی زندگی اش کمی شرف و مردانگی داشته باشد. من نمیدونم با خبر سازی و دروغ پردازی چی حاصل شما ها می شود. شرم کنید.
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: